Functioneel Beheerder | Den Haag

Sorry, deze opdracht voor Functioneel Beheerder is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2024-838
Startdatum:
01-06-2024
Verwachte einddatum:
30-11-2024 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Indicatie uurtarief:


n.o.t.k.


Sluitingsdatum aanvraag:
21-05-2024 23:59
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Functioneel Beheerder

Opdrachtomschrijving
Wij zoeken een functioneel beheerder die het leuk vindt om te werken in een dynamische omgeving met maatschappelijke impact. Binnen de afdeling Informatie- en Procesmanagement zijn we voor een nieuw platform dat we in gebruik gaan nemen op zoek naar een Functioneel Beheerder. Het platform gaat bedrijven helpen bij het inzichtelijk maken van de energieprestaties van hun gebouwen dit doen we door het ontsluiten van diverse databronnen. Daarnaast bieden we mogelijkheden om verduurzaming stappen te zetten. In een tijd waar verduurzaming hoog staat aangeschreven is het een belangrijk platform dat we gaan lanceren. Bedrijven zitten hierop te wachten. Je gaat deels nog in de projectfase mee draaien en daarna ben je vanaf het in beheer gaan verantwoordelijk voor het functioneel beheer. Wij zoeken een pro-actieve en ‘stevige’ persoonlijkheid met goede sociale en communicatieve vaardigheden. Een teamspeler die proactief werkzaamheden oppakt, afstemt en snel kan schakelen in de dynamiek van het programma. De senior functioneel beheerder werkt samen met collega-beheerders, de opdrachtgever/eigenaar van de applicatie, de ICT-leverancier en de regisseur van informatiemanagement en procesontwerp. De werkzaamheden omvatten:
– Je belangrijkste taak is het in beheer nemen en laten landen van het platform binnen onze afdeling.
– Voor de gebruikers is het platform ook nieuw en gebruikersondersteuning alsook autorisatie en authenticatie moet gedaan worden. Dit alles conform de kaders en richtlijnen.
– Contact onderhouden met de leveranciers van de databronnen en waar nodig bijsturen en storingen signaleren.
– Samenwerking met het ontwikkel team om het systeem te verbeteren.
– Rapporteren aan de applicatie coördinator of IMP regisseur.
– Je bent dé functioneel beheerder van het DVU platform waarbij je op de hoogte blijft van de techniek en ontwikkelingen en hebt contact met de leveranciers om issues op te lossen.

Achtergrond
Het platform gaat bedrijven helpen bij het inzichtelijk maken van de energieprestaties van hun gebouw. Diit doen we door het ontsluiten van diverse databronnen. Daarnaast bieden we de bedrijven mogelijkheden om verduurzaming stappen te zetten. In een tijd waar verduurzaming hoog staat aangeschreven is het een belangrijk platform dat we gaan lanceren. De bedrijven zitten op dit platform te wachten.

Organisatie
Kansen voor Nederland, kansen voor jou. Een duurzame, economisch sterke samenleving: daar werken we aan bij de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO). Met nationale en internationale programma’s, van de energietransitie en voedselproductie tot ontwikkelingsprojecten in Afrika. Met voorlichting, advies, financiering, subsidies en hulp bij het vinden van zaken- of kennispartners. Door slim organiseren en maximaal gebruik van digitale communicatie zorgen we voor een soepele en optimale dienstverlening. Door elkaar op te zoeken en verbindingen te leggen bieden we nieuwe inzichten en mogelijkheden. Voor en achter de schermen zetten 4500 mensen zich in voor een economisch sterk, innovatief en duurzaam Nederland, op verschillende vestigingen in Nederland. Ook voor jou zijn er kansen! Onze adviseurs weten als geen ander wat er nodig is om ondernemende Nederlanders vooruit te helpen. Beoordelaars nemen subsidie- en andere verzoeken onder de loep en helpen de aanvragers om nieuwe stappen te zetten. Inkopers benutten de inkoopkracht van de Rijksoverheid, ook om maatschappelijke doelen te bereiken. De medewerkers van de frontoffice staan iedereen te woord die vragen heeft. Functioneel beheerders ontwikkelen en onderhouden digitale loketten. Projectmanagers onderzoeken wat de mogelijkheden van big data zijn. Juristen zorgen dat we ons houden aan wet- en regelgeving. En communicatieadviseurs ontwikkelen toegankelijke websites voor voorlichting en advies. Wie ondernemend Nederland een warm hart toedraagt, kan bij onze organisatie dus alle kanten op.

Eisen en wensen voor de functie Functioneel Beheerder

Harde-eisen

  • Business Information Management Foundation; Informatiesystemen Foundation; Testen Foundation; ITSM Foundation; ITIL Foundation; Information Security Foundation based on ISO/IEC 27002
  • Testen Foundation; T-map; ISTQB Foundation of vergelijkbaar;
  • Ontwerp en Ontwikkeling Informatiesystemen Foundation; RAD/LAD; XML/UML; XBRL; HTML; ASP; SOAP; XML; XSL-T; XPath; DOM; XML Schema’s; Databases en SQL Foundation; IT Foundation; A+ Essentials; Informatiesystemen Foundation; Testen Foundation; TMapNext Foundation; ISTQB Certified Tester Foundation Level; Applicatiemanagement Foundation; ITSM Foundation; ITIL Foundation

  • Ervaring bij een overheidsorganisatie (2 jaar)
  • Aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare IV-functie in een complexe project- en/of programma-organisatie (2 jaar)

Wensen

  • Aantoonbare ervaring met het opstellen en uitvoeren van acceptatietesten conform TMap Next.
  • Kennis en ervaring met de Agile werkwijze (SCRUM) icm TFS (backlog).
  • Werkervaring in vergelijkbare functie in een grote overheids- of dienstverlenende organisatie
  • In bezit van HBO-diploma of werkervaring op HBO niveau

Competenties

• klantgericht
• pragmatisch
• helder communiceren en toont hier initiatief in
• zelfstandig kunnen werken
• maakt zich materie snel eigen
• resultaatgericht
• T-shape

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2024-05-16 13:06:52

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden