Functioneel Beheerder | Den Haag

Sorry, deze opdracht voor Functioneel Beheerder is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2023-157
Startdatum:
01-03-2023
Verwachte einddatum:
29-02-2024 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Indicatie uurtarief:


€ 76,00


Sluitingsdatum aanvraag:
06-02-2023 10:00
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Functioneel Beheerder

Wij zijn namens RVO op zoek naar een Functioneel Beheerder op basis van 36 uur.

Wij zoeken een functioneel beheerder die een prestatie neerzet. Die eigenstandig verantwoordelijkheid neemt voor het organiseren en structureren van de werkzaamheden binnen de gegeven kaders. Binnen de afdeling Informatie- en Procesmanagement is behoefte aan een functioneel beheerder voor projectwerkzaamheden in het kader van beheer en ondersteuning doorontwikkeling van de applicaties die het proces ondersteunen waarmee krediet- en garantieregelingen gebruikt wordt. Naast deze applicatie is beheer op andere aplicaties binnen de afdeling nodig zoals het samen met een collega functioneel beheerder ervoor zorgen dat het project alle relevante zaken oplevert die nodig zijn om de ICT te kunnen beheren. We hebben dus iemand nodig die goed het overzicht kan houden, proactief kan plannen en organiseren, prioriteiten kan stellen en in de dynamiek kan schakelen. Een stevige en stressbestendig persoonlijkheid met uitstekende communicatievaardigheden en die over de nodige organisatiesensitiviteit en tact beschikt. De werkzaamheden omvatten:

  • Functionele instandhouding en continuïteit van de applicaties waarborgen en hiervoor ook durven te staan;
  • Pro-actief contact onderhouden met de eindgebruikers en de interne organisatie;
  • Uitvoeren van autorisatiebeheer en het bewaken van de betrokken processen;
  • Het snel en adequaat analyseren en oplossen van incidenten of problemen;
  • Voortgangsbewaking van openstaande meldingen;
  • Actualiseren van documentatie en de beheerhandleidingen, indien deze ontbreken, opstellen;
  • Leveren van een bijdrage aan de te ontwikkelen applicaties en processen (functioneel) door het aandragen van issues en verbeteringen;
  • Participeren in en bijdragen aan Backlog refinement, Sprint Planning, Sprint Review en Retrospective;
  • Opstellen van een testplan en testgevallen;
  • Uitvoeren en coördineren van testwerkzaamheden (FAT/GAT);
  • Opstellen van rapportages over de uitgevoerde testen.

Achtergrond:
Momenteel werkt RVO hard aan vernieuwing van de totale Informatie Voorziening en inrichting van de CAB-CDB governance. Er is veel afstemming nodig met de aansluitende back-end systemen. Ter vervanging van de huidige ICT-ondersteuning van krediet- en garantieregelingen wordt nieuwe ICT gerealiseerd.

Organisatie:
Kansen voor Nederland, kansen voor jou!

Een duurzame, economisch sterke samenleving: daar werken we aan bij de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO). Met nationale en internationale programma’s, van de energietransitie en voedselproductie tot ontwikkelingsprojecten in Afrika. Met voorlichting, advies, financiering, subsidies en hulp bij het vinden van zaken- of kennispartners. Door slim organiseren en maximaal gebruik van digitale communicatie zorgen we voor een soepele en optimale dienstverlening. Door elkaar op te zoeken en verbindingen te leggen bieden we nieuwe inzichten en mogelijkheden. Voor en achter de schermen zetten 4500 mensen zich in voor een economisch sterk, innovatief en duurzaam Nederland, op verschillende vestigingen in Nederland. Ook voor jou zijn er kansen!

Onze adviseurs weten als geen ander wat er nodig is om ondernemende Nederlanders vooruit te helpen. Beoordelaars nemen subsidie- en andere verzoeken onder de loep en helpen de aanvragers om nieuwe stappen te zetten. Inkopers benutten de inkoopkracht van de Rijksoverheid, ook om maatschappelijke doelen te bereiken. De medewerkers van de frontoffice staan iedereen te woord die vragen heeft. Functioneel beheerders ontwikkelen en onderhouden digitale loketten. Projectmanagers onderzoeken wat de mogelijkheden van big data zijn. Juristen zorgen dat we ons houden aan wet- en regelgeving. En communicatieadviseurs ontwikkelen toegankelijke websites voor voorlichting en advies. Wie ondernemend Nederland een warm hart toedraagt, kan bij onze organisatie dus alle kanten op.

Eisen en wensen voor de functie Functioneel Beheerder

Harde eisen:

  • ITIL Foundation, BISL, BIM, SCRUM;
  • Kennis of ervaring met Testen en testmethodieken;
  • Ervaring met functioneel beheer (5 Jaar);
  • Kennis en ervaring met (coördinatie van) testen (3 Jaar);
  • Ervaring met TOPDESK.

Wensen:

  • Competenties: -Klantgericht; -Pragmatisch; -Helder communiceren en toont hier initiatief in; -Zelfstandig kunnen werken; -Maakt zich materie snel eigen; -Resultaatgericht; -T-shape;
  • Aantoonbare ervaring met het opstellen en uitvoeren van acceptatietesten conform TMap Next;
  • Kennis en ervaring met de Agile werkwijze (SCRUM) icm TFS (backlog);
  • Werkervaring in vergelijkbare functie in een grote overheids- of dienstverlenende organisatie;
  • In bezit van HBO-diploma of werkervaring op HBO niveau;
  • Kennis en ervaring met krediet- en garantieregelingen, ervaring met UPRI is een pré;
  • Kennis van en ervaring met Oracle systemen in het bijzonder;
  • Relevante werkervaring in het beheren van functionaliteiten binnen een grootschalige gebruikersorganisatie;
  • Ervaring met beheer- en analysemethoden en beheertools (onder andere Topdesk);
  • Aantoonbare werkervaring in een functie, waarin men optreedt als intermediair tussen ICT leveranciers en gebruikers; -Kennis van de AVG wet- en regelgeving, Ervaring met het implementeren van deze regelgeving in applicaties is een pré.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

De werkzaamheden worden met name verricht vanuit huis of vanuit de vestiging Den Haag. De
kandidaat moet er rekening mee houden incidenteel naar een andere RVO vestiging mogelijk nodig is om daar werkzaamheden te verrichten.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2023-02-01 13:53:08

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden