Functioneel beheerder | Den Haag
Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar
Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.
En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.
- Werkniveau:
- Medior
- Standplaats:
-
Den Haag
- Aanvraagnummer:
- A2022-1267
- Startdatum:
- 02-01-2023
- Verwachte einddatum:
- 31-12-2023 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 36
- Uurtarief:
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 08-12-2022 08:00
- Contactpersoon Quest4:
- Winhold Bartelink
- Telefoonnummer:
- 06 – 46 12 98 22
- Opdrachtgever:
- RVO (Rijksdienst voor Ondernemend Nederland)
Functieomschrijving Functioneel beheerder
Wij zijn voor de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO)op zoek naar een Functioneel Beheerder op basis van 36 uur per week.
Binnen de afdeling Informatie- en Procesmanagement is behoefte aan een functioneel beheerder voor werkzaamheden in het kader van de ontwikkeling van het Uitvoeringsplatform UP nationaal (UPNL). UPNL is een applicatie ter ondersteuning van de uitvoering van (subsidie- )regelingen in het nationale domein en is gebaseerd op zaakgericht werken. In (de voorgangers van) het UPNL programma is in de afgelopen 5 jaar gewerkt aan het ontwikkelen van een inregelmodule voor het ondersteunen van opgavegericht werken op basis van Blueriq technologie. Daarmee zijn inmiddels meer dan 45 regelingen in productie genomen.
Daarnaast zijn diverse ondersteunende koppelingen ontwikkeld, die onder andere het berichtenverkeer en het geautomatiseerd afhandelen van verplichtingen in de financiële administratie met het UPNL platform verbinden en ondersteunen. De inregelmodule en ondersteunende koppelingen zijn voorzien van configureerbare parameters. Dat is in lijn met het concept om met de inregelmodule ook nieuwe openstellingen van bestaande regelingen of nieuwe regelingen te kunnen configureren (ook wel: inregelen).
De werkzaamheden omvatten:
1. Functionele instandhouding en continuïteit van de applicaties waarborgen en hiervoor ook durven te staan
2. Pro-actief contact onderhouden met de eindgebruikers en de interne organisatie
3. Uitvoeren van autorisatiebeheer en het bewaken van de betrokken processen
4. Het snel en adequaat analyseren en oplossen van incidenten of problemen
5. Voortgangsbewaking van openstaande meldingen
6. Actualiseren van documentatie en de beheerhandleidingen, indien deze ontbreken, opstellen
7. Leveren van een bijdrage aan de te ontwikkelen applicaties en processen (functioneel) door het aandragen van issues en verbeteringen
8. Participeren in en bijdragen aan Backlog refinement, Sprint Planning, Sprint Review en Retrospective 9. Opstellen van rapportages over de uitgevoerde testen.
Achtergrond opdracht:
RVO heeft de applicatie UPNL ontwikkeld als nieuw basisplatform voor zaakgericht werken bij de uitvoering van haar uitvoeringsprocessen. Op het platform zijn inmiddels 45 regelingen in productie genomen. De komende periode wil RVO de applicatie verder ontwikkelen met de ambitie om meer regelingen naar productie te brengen.
Organisatie:
Kansen voor Nederland, kansen voor jou.
Een duurzame, economisch sterke samenleving: daar werken we aan bij de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO). Met nationale en internationale programma’s, van de energietransitie en voedselproductie tot ontwikkelingsprojecten in Afrika. Met voorlichting, advies, financiering, subsidies en hulp bij het vinden van zaken- of kennispartners. Door slim organiseren en maximaal gebruik van digitale communicatie zorgen we voor een soepele en optimale dienstverlening. Door elkaar op te zoeken en verbindingen te leggen bieden we nieuwe inzichten en mogelijkheden. Voor en achter de schermen zetten 4500 mensen zich in voor een economisch sterk, innovatief en duurzaam Nederland, op verschillende vestigingen in Nederland. Ook voor jou zijn er kansen!
Onze adviseurs weten als geen ander wat er nodig is om ondernemende Nederlanders vooruit te helpen. Beoordelaars nemen subsidie- en andere verzoeken onder de loep en helpen de aanvragers om nieuwe stappen te zetten. Inkopers benutten de inkoopkracht van de Rijksoverheid, ook om maatschappelijke doelen te bereiken. De medewerkers van de frontoffice staan iedereen te woord die vragen heeft. Functioneel beheerders ontwikkelen en onderhouden digitale loketten. Projectmanagers onderzoeken wat de mogelijkheden van big data zijn. Juristen zorgen dat we ons houden aan wet- en regelgeving. En communicatieadviseurs ontwikkelen toegankelijke websites voor voorlichting en advies.
Wie ondernemend Nederland een warm hart toedraagt, kan bij onze organisatie dus alle kanten op.
Eisen en wensen voor de functie Functioneel beheerder
Harde eisen:
- Informatiesystemen Foundation, Information Security Foundation based on ISO/IEC 27002, Applicatiemanagement Foundation of vergelijkbaar;
- Testen Foundation, ISTQB Foundation of vergelijkbaar;
- Informatiesystemen Foundation, Applicatiemanagement Foundation of vergelijkbaar;
- Ervaring in een vergelijkbare functioneel beheer of applicatiebeheer rol ( 2 jaar);
- In bezit van een HBO (+) diploma.
Wensen:
- Verbijzondering competenties: – klantgericht; – pragmatisch; – helder communiceren en toont hier initiatief in; – zelfstandig kunnen werken; – maakt zich materie snel eigen; – resultaatgericht; – T-shape;
- Kennis en ervaring met de Agile werkwijze (SCRUM) icm TFS (backlog);
- Relevante werkervaring in het beheren van functionaliteiten binnen een grootschalige gebruikersorganisatie;
- Kennis/Ervaring met Blueriq;
- Ervaring met beheer- en analysemethoden en beheertools (onder andere Topdesk);
- Aantoonbare werkervaring in een functie, waarin men optreedt als intermediair tussen ICT leveranciers en gebruikers;
- Kennis van de AVG wet- en regelgeving, Ervaring met het implementeren van deze regelgeving in applicaties is een pré.
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
De kandidaat moet er rekening mee houden dat er bij RVO hybride wordt gewerkt. Het is een mix van thuiswerken en werken op locatie. Voor wat betreft het werken op locatie, gaat het merendeels om de locatie Den Haag, maar ook incidenteel de locatie Utrecht.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2022-12-02 10:04:33