Functioneel Beheerder | Den Haag

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2022-0505
Startdatum:
02-05-2022
Verwachte einddatum:
01-05-2023 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
28-04-2022 07:00
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22

Functieomschrijving

Wij zijn voor de Rijksdienst voor Identiteitsgegevens op zoek naar een Functioneel Beheerder op basis van 36 uur per week. 

Opdrachtomschrijving:
Je werkt als Functioneel Beheerder met belangrijke en vertrouwelijke gegevens van alle Nederlanders. Én met een grote diversiteit aan technieken en (maatwerk)systemen. Dit is werk met impact, vanwege de samenhang van de systemen en het belang dat ze hebben voor de Nederlandse burger en overheid. Dit is werken aan systemen die het altijd moeten doen. Systemen die betrouwbaar en veilig functioneren. En die bij de behoefte van klanten aansluiten.

Dat is waar jij als functioneel beheerder bij de Rijksdienst voor Identiteitsgegevens voor gaat.

Jij staat voor de ICT-functionaliteit van onze applicaties die te maken hebben met het reisdocumentenstelsel. Je beantwoordt vragen, lost incidenten op en voert wijzigingen door, samen met het applicatiebeheerteam.

Op basis van impactanalyses stel je verbeteringen voor en je organiseert en begeleidt analyses, regressie- en acceptatietesten. Je inventariseert en analyseert de gebruikerswensen en vertaalt deze naar functionele specificaties. We zijn een echte regie organisatie, jij bent de spil tussen onze business en de leveranciers. Dagelijks voer je controles uit en je levert input aan voor rapportages.
Je laat geen kans onbenut om het belang van onze systemen en ons werk naar voren te brengen.
Dynamiek, kennis, innovatie en perspectief: dat biedt deze fuctie jou allemaal.

Directie Informatievoorziening en Systemen:
Deze vacature valt in de directie Informatievoorziening en Systemen. Deze directie is verantwoordelijk voor het (functioneel, applicatief en technisch) beheren en exploiteren van de informatiesystemen. De directie bestaat uit vier afdelingen. Je zal ingezet worden als functioneel beheerder Reisdocumenten & Systemen.

Afdeling Reisdocumenten & Systemen:
Samen met 15 collega’s zorgen wij als afdeling Reisdocumentensystemen voor een goed functionerende informatievoorziening en een goed functionerende productie en levering van reisdocumenten. Onder de informatievoorziening verstaan we gemakshalve de in beheer zijnde systemen: MVA (mobiele vingerafdruk apparatuur), aanvraagstations, RAAS systemen, RPS, BR/VR en CORI.

De informatievoorziening is sterk in beweging, zo speelt er momenteel het programma Verbetering Reisdocumenten Systemen, het programma eNIK, studies naar live enrollment, virtuele ID, Self Sovereign Identity, StopID.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Je beschikt over een afgeronde HBO opleiding;
  • Je hebt aantoonbare ervaring met en kennis van ITIL, ASL, BiSL, T-Map Next en PRINCE2;
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring als Functioneel Beheerder.

Wensen:

  • Mate waarin je ervaring hebt met het beheer en onderhoud van maatwerksoftware;
  • Mate waarin je ervaring hebt met het vertalen van gebruikerswensen naar functionele specificaties en/of het opstellen van functioneel ontwerpen en user stories/epics voor wijzigingen en het kennis en/of ervaring met Agile, Scrum, DevOps;
  • Mate waarin je ervaring hebt met het begeleiden van de reakisatie en implementatie van wijzigingen en het uitvoren van acceptatietesten;
  • Mate waarin je affiniteit hebt met techniek, informatoebeveiliging en informatie analyse en mate van ervaring met beheerstandaarden als ITIL, ASL, BiSL, TMap Next en PRINCE2;
  • Mate waarin je affiniteit hebt met techniek, informatiebeveiliging en inform van ervaring en/of affiniteit met de organisatie vd opdrachtgever.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2022-04-26 07:38:10

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden