Senior Functioneel Beheerder | Den Haag
Functie omschrijving
Binnen de afdeling Informatie- en Procesmanagement is behoefte aan een functioneel beheerder voor projectwerkzaamheden in het kader van beheer en ondersteuning doorontwikkeling van de applicaties die het proces ondersteunen waarmee Hernieuwde Beleids Administratie (HBA) waarbij Findos als applicatie gebruikt wordt. Naast deze applicatie is beheer op andere aplicaties binnen de afdeling nodig zoals voor de Nieuwe Natuurwet.
De werkzaamheden omvatten:
1. Functionele instandhouding en continuïteit van de applicaties waarborgen en hiervoor ook durven te staan
2. Proactief contact onderhouden met de eindgebruikers en de interne organisatie
3. Uitvoeren van autorisatiebeheer en het bewaken van de betrokken processen
4. Het snel en adequaat analyseren en oplossen van incidenten of problemen
5. Voortgangsbewaking van openstaande meldingen
6. Actualiseren van documentatie en de beheerhandleidingen, indien deze ontbreken, opstellen
7. Leveren van een bijdrage aan de te ontwikkelen applicaties en processen (functioneel) door het aandragen van issues en verbeteringen
8. Participeren in en bijdragen aan Backlog refinement, Sprint Planning, Sprint Review en Retrospective
9. Opstellen van een testplan en testgevallen9. Uitvoeren en coördineren van testwerkzaamheden (FAT/GAT)
10. Opstellen van rapportages over de uitgevoerde testen”
Functie eisen
Eisen:
– Kennis van Functioneel Beheer
– Certificaat Professional Functioneel Beheerder
Wensen:
– Aantoonbare ervaring met het opstellen en uitvoeren van acceptatietesten conform T-Map Next.
– Kennis en ervaring met de Agile werkwijze (SCRUM) i.c.m. TFS (backlog).
– Werkervaring in vergelijkbare functie in een grote overheids- of dienstverlenende organisatie
– In bezit van HBO diploma of werkervaring op HBO niveau
– Kennis van en ervaring met financiële systemen in het bijzonder;
– Relevante werkervaring in het beheren van functionaliteiten binnen een grootschalige gebruikersorganisatie ;
– Ervaring met beheer– en analysemethoden en beheertools (onder andere Topdesk);
– Aantoonbare werkervaring in een functie, waarin men optreedt als intermediair tussen ICT leveranciers en gebruikers.
Verbijzondering competenties:
– klantgericht
– pragmatisch
– helder communiceren en toont hier initiatief in
– zelfstandig kunnen werken
– maakt zich materie snel eigen
– resultaatgericht
– T-shape
Overige eisen:
– medewerker moet zelfstandig kunnen werken binnen een dynamische politieke omgeving en beschikken over een proactieve houding.
– teamspeler, bereidheid om in te springen bij collega’s voor andere soortgelijke applicaties, bereid om te reizen.
Extra informatie
- Standplaats
-
Den Haag
- Aanvraagnummer
- 1079
- Startdatum:
- 2017-07-17
- Verwachte einddatum
- 2017-12-31
- Aantal uur per week:
- 36
- Uurtarief
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 2017-07-12
- Contactpersoon Quest4:
- Winhold Bartelink
Aanvullende informatie
CV mag maar maximaal 5 pagina’s lang zijn!
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: +31646129822. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het onderstaand aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2017-07-11 14:32:54