Functioneel Beheerder (2 FTE) | Den Haag
Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar
Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.
En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.
- Werkniveau:
- Medior
- Standplaats:
-
Den Haag
- Aanvraagnummer:
- A2022-1325
- Startdatum:
- 16-11-2022
- Verwachte einddatum:
- 30-04-2023 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 36
- Uurtarief:
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 15-12-2022 12:00
- Contactpersoon Quest4:
- Winhold Bartelink
- Telefoonnummer:
- 06 – 46 12 98 22
- Opdrachtgever:
- Quest4
Functieomschrijving Functioneel Beheerder (2 FTE)
Wij zijn namens het Ministerie van Binnenlandse Zaken op zoek naar een Functioneel Beheerder (2 FTE) op basis van 36 uur.
De functioneel beheerder(s) gaan de functionele taken t.b.v. de beheerwerkplek(omgeving) uitvoeren en doen dit in samenwerking met de teams die een (deel) dienst leveren in de keten. Je bent met je collega’s het eerste aanspreekpunt voor de beheerders van de beheerwerkplek. Je analyseert meldingen van beheerders, lost zelfstandig incidenten in de functionaliteit op en voert wijzigingen door op de beheerwerkplek door conform vastgestelde ontwerpen.
Je ondersteunt het migratie traject bij de migratie van de beheerders en de in beheername van de taken die uit het programma volgen en in het team OMS geborgd en het plannen van en realisatie van de migratie van de beheerders. Je zorgt met het klankboardgroep van gebruikers dat op basis van functionaliteit het beheer applicatie landschap geharmoniseerd wordt en blijft. Je zorgt ervoor dat de basis(+) beheer applicaties op de beheerwerkplek up to date en veilig zijn voor gebruik. Je beheert en ontwikkeld de autorisaties voor de beheerwerkplek en de basis(+) beheerapplicaties. Je monitort en stuurt in de keten op het up to date en veilig houden van dienst specifieke beheer applicaties.
Jij hebt interesse in en ziet het belang van veilige en werkbare beheerwerkplek met goede autorisaties, rechten, procedures, structuren en documentatie. Je duikt graag in de grijze gebieden en met je analytische proceskennis ga je door met verzamelen van informatie tot een proces helder is. Je legt daarvoor ook contacten met partijen buiten de eigen afdeling. Ook draag je bij aan een aantal generieke beheertaken, zoals operationele monitoring.
Achtergrond:
SSC-ICT ontwikkelt een nieuwe veiligere, werkbare beheerwerkplek in een beheeromgeving t.b.v. de beheerders (applicatieve, functionele en technische specialisten). In de komende fase worden de interne beheerders via een programma gemigreerd naar de nieuwe beheerwerkplek. Om de in beheername in de organisatie (het team OMS) goed te laten landen hebben we functioneel beheerders nodig die ervaring hebben met het in de lijn laten landen van de beheertaken, afspraken te borgen in de keten.
Organisatie:
Wij zijn SSC-ICT, het Shared Service Centrum ICT van en voor het rijk, onderdeel van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. We zijn een van de grootste fullservice ICT-dienstverleners binnen het rijk en servicen de gehele rijksdienst met onder meer rijksbrede IT-services. Ons shared service centrum ondersteunt meer dan 50.000 werkplekken en mobiele devices in Nederland en op 160 ambassadeposten over de gehele wereld. Daarnaast beheren en ontwikkelen we ruim 1000 applicaties, verzorgen housing en hosting in het state of the art overheidsdatacenter (ODC), bieden IT-diensten met extra hoge beveiligingsniveaus en voeren jaarlijks zo’n 260 ICT-projecten uit, waaronder internationale evenementen als het EU-voorzitterschap. Zo zorgen we dat ambtenaren hun belangrijke werk in dienst van de samenleving altijd, overal en veilig kunnen doen.
Eisen en wensen voor de functie Functioneel Beheerder (2 FTE)
Harde eisen:
- Windows 10 certificaat behaald;
- BISL certificaat behaald;
- Ervaring met functioneel beheer van applicaties een werkplek, client/server omgeving (4 Jaar);
Wensen:
- Competenties: -Je werkt zelfstandig, maar werkt ook goed in teamverband; -Je neemt initiatief; -Je bent pro-actief; -Je bent sociaal en collegiaal; -Communicatief vaardig binnen Nederlands taal in woord en geschrift;
- Kennis van beveiligingseisen – BIO regelgeving is een pré;
- HBO Werk- en denk niveau;
- Windows server 2016;
- Ervaring met ITIL processen;
- Praktijk ervaring met SCRUM;
- Praktijk ervaring met AGILE.
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
De selectiegesprekken vinden plaats op 22 december tussen 9:00-16:00. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2022-12-13 06:38:10