Functioneel beheer | Amersfoort

Sorry, deze opdracht voor Functioneel beheer is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Medior
Standplaats:

Amersfoort
Aanvraagnummer:
A2024-997
Startdatum:
15-06-2024
Verwachte einddatum:
14-12-2024 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
32
Indicatie uurtarief:


n.o.t.k.


Sluitingsdatum aanvraag:
05-06-2024 17:00
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Functioneel beheer

Opdrachtomschrijving
De rol van functioneel beheerder is een veelzijdige functie, waarbij je met vrijwel iedereen in de organisatie te maken hebt. Samen met je collega’s geef je op proactieve wijze vorm aan het applicatiebeheer. Je bent de specialist op het gebied van Microsoft en SharePoint Online. Je bent daarmee een belangrijke sparringpartner voor medewerkers in de organisatie. Namens de proceseigenaar ben je verantwoordelijk voor:
1. het inregelen van de processen binnen de systemen;
2. het beheren van de autorisaties van medewerkers binnen systemen;
3. het beheren van de koppelingen en configuraties tussen de diverse systemen;
4. het vertalen van vragen van de gebruikers naar functionaliteiten in de systemen i.s.m. de business analist;
5. het vertalen van vragen van de gebruikers naar functionaliteiten in de systemen i.s.m. de business analist;
6. het configureren / modelleren van de functionaliteiten op basis van de vastgestelde gebruikerseisen en wensen;
7. borgen van de inrichtingsafspraken binnen het systeem;
8. support en instructie aan gebruikers;
9. signaleren van knelpunten, reviewen van wijzigingen en je draagt oplossingen of alternatieven aan, je neemt initiatief om deze oplossingen te realiseren.
De beheerder is een serieuze gesprekspartner voor de aanpalende vakgebieden zoals architectuur en informatieanalisten.

Achtergrond
Het team van Functioneel beheer bestaat uit circa 15 fte die het functioneel beheer uitvoeren van het totale applicatielandschap van RDI. Dit bestaat uit circa 80 applicaties. Het team Functioneel beheer is onderdeel van het team Informatiemanagement waarin ook servicemanagement, architectuur, product owner, projecten en business analisten in zijn opgenomen. Het team Informatiemanagement maakt weer onderdeel uit van de directie Mens en Middelen.

Organisatie
Wij zijn de Rijksinspectie Digitale Infrastructuur (RDI). Wij staan voor een veilig verbonden Nederland. Cyberveiligheid, digitaal veilige apparatuur, kunstmatige intelligentie, 5G, energietransitie, digitale weerbaarheid en frequentiemanagement zijn de grote thema’s van vandaag en morgen. Bij de Rijksinspectie Digitale Infrastructuur (na 1 januari 2023 de nieuwe naam van Agentschap Telecom) voeren wij de wet- en regelgeving op deze – en nog veel meer – gebieden uit. En we houden er toezicht op dat iedereen zich aan de regels, eisen en voorwaarden houdt. Wij doen dit met ruim 400 enthousiaste collega’s vanuit onze kernwaarden: maatschappelijke verantwoordelijkheid, gedeelde visie, samenwerking, verantwoordelijkheid nemen en professionaliteit. Bij de RDI hechten we waarde aan een inclusieve organisatiecultuur, waarin alle medewerkers zichzelf kunnen zijn, zich vrij voelen om hun mening te geven, zich gewaardeerd en gerespecteerd voelen.
De Rijkinspectie Digitale Infrastructuur is onderdeel van het ministerie van Economische Zaken en Klimaat en omvat vijf directies:

  • Infrastructuur;
  • Apparatuur;
  • Digitale Weerbaarheid;
  • Bestuur, Juridische Zaken en Communicatie;
  • Mens en Middelen.

Eisen en wensen voor de functie Functioneel beheer

Harde-eisen

  • HBO;
  • ITIL;
  • ASL;
  • Business Information Management Foundation;
  • Ruime kennis en ervaring met Sharepoint;
  • Scrum (product owner / Scrum master) of DevOps;
  • Ervaring als functioneel beheerder (3 jaar);
  • Zeer ruime kennis en ervaring als functioneel beheerder Sharepoint (3 jaar).

Wensen

  • Ruime kennis en ervaring met functioneel beheer methoden, technieken en processen op gebied van Sharepoint;
  • Aantoonbare ervaring met resultaat gericht werken;
  • Ruime ervaring met Microsoft applicaties;
  • Relevante ervaring binnen de overheid.

Competenties

  • Integriteit;
  • Klantgericht;
  • Oordeelsvorming;
  • Plannen en organiseren;
  • Resultaatgericht;
  • Samenwerken;
  • Proactieve houding.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2024-06-04 08:31:46

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden