Floormanager | Amsterdam/ Gouda
Functie omschrijving
Informatie over de opdracht:
Floormanagement werkzaamheden uitvoeren op ons datacenter te Amsterdam.
Dit alles in een team van 7 floormanagers over de 2 lokaties.
Functieomschrijving
De floormanager is (mede) verantwoordelijk voor het optimaal beschikbaar zijn van en het storingsvrij functioneren van de computerruimten te Amsterdam, het beheren en distribueren van hardware in de rekencentra en het fysiek uitvoeren van wijzigingen betreffende deze rekencentra
Functie-inhoudelijk:
De hoofdtaken van de floormanager zijn:
-het operationeel maken, houden, logistiek beheren en distribueren van de in gebruik zijnde hardware;
-het mede onderzoeken en oplossen van storingen in het netwerk;
-het zorgdragen voor de uitvoering van wijzigingen met weinig risico op storingen in operationele hardware;
-het zorgdragen voor een effectieve beveiliging van de toegang tot IT-infrastructuur;
-het opbouwen en beheren van informatie en documentatie van de veranderende IT-infrastructuur en het verschaffen van informatie terzake;
-het fungeren als vraagbaak voor collega-medewerkers netwerk- en systeembeheer;
-het begeleiden en aansturen van werkzaamheden voor derden en het bewaken van geleverde kwaliteit;
-invoeren en aanpassen items in CMDB;
-het verrichten van werkzaamheden behorende tot het configuratiebeheer proces (o.a. labelen patch/glas/power kabels/systemen en patch administratie voeren).
-het zorgdragen voor het fysieke beheer van de opgeslagen voorraden en reserveonderdelen;
-ontvangen van goederen, inhoudelijk controleren en administreren
-verzorgen van een correcte planning / afstemming toegang Computer ruimtes
t.b.v. onderhoud systemen en implementaties voor alle deelnemers.
-Begeleiden van leveranciers, engineers en (nieuw)bouwteams van zowel intern als extern.
– consignatiedienst buiten kantoortijden.
Functie eisen
Functie eisen
MBO+ /HBO werk- en denkniveau;
– Certificeringen:
Certified Datacenter Professional – CDCP
Certified Datacenter Facilities Operations Manager – CDFOM
-kennis van ITIL-Service Management (Incidentenbeheer, Configuratiebeheer en Wijzigingenbeheer);
-kennis van Topdesk;
-vaardigheid in het werken onder druk;
-vaardigheid in administratieve handelingen;
-vaardigheid in het analyseren en diagnosticeren van storingen en het initiëren van oplossingen;
-vaardigheid in het klantgericht communiceren;
-vaardigheid in procesmatig denken en handelen;
-vaardigheid in het effectief samenwerken in teams.
Extra informatie
- Standplaats
-
Amsterdam/ Gouda
- Aanvraagnummer
- 1365
- Startdatum:
- 01-11-2017
- Verwachte einddatum
- 01-02-2018
- Aantal uur per week:
- 36
- Uurtarief
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 30-10-2017 09:00
- Contactpersoon Quest4:
- Wendy van Ooijen
Aanvullende informatie
CV in het Nederlands en max 5 pagina´s
Een VOG procedure maakt deel uit van de selectieprocedure,
DJI vergoedt geen reis- en verblijfskosten, ook geen dienstreizen.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06-29985899. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2017-10-26 09:26:15