Senior Facilitair projectleider | Hilversum
Functie omschrijving
De gemeente Hilversum luistert aandachtig naar de vraagstukken die haar burgers, bezoekers en bedrijven aan de orde stellen. We zoeken actief de dialoog op met onze inwoners en partners. We helpen hen om oplossingen te vinden. Soms door in coproductie samen te werken. En soms door de regie te voeren. Zo werken we aan een zelfredzame samenleving. Die samenleving verandert echter steeds sneller. Van ons wordt verwacht dat wij effectief en tijdig kunnen inspringen op nieuwe eisen en wensen.
Hiervoor hebben we een netwerkorganisatie gebouwd. Daarin werken ruim 600 collega’s aan wat er nodig is voor en in Hilversum. Dat zijn collega’s die hun maatschappelijke betrokkenheid en ambitie kunnen omzetten naar concrete resultaten, waar de stad verder mee kan. Het zijn collega’s die bereid zijn om steeds die extra stap te zetten, ook op de minder gebaande paden. Die anderen – binnen en buiten de organisatie – stimuleren en helpen om hetzelfde te doen. Collega’s die flexibiliteit tonen in houding en gedrag. Die denken en handelen vanuit zelfvertrouwen en verantwoordelijkheid. Collega’s die politiek sensitief zijn; inzicht hebben in de processen en hun eigen rol binnen een politiek bestuurlijke omgeving.
Onze kernwaarden: klantgericht werken, initiatief nemen, samenwerken en samenlevingsgericht werken. De rode draad is dat we ons blijven ontwikkelen. Dan zijn we nu, maar ook in de toekomst, toegerust voor de (nieuwe) taken waar we als gemeente voor staan.
Opdracht
De gemeente Hilversum is op zoek naar een facilitair projectleider die zich bezig zal gaan houden met de onderstaande zaken:
- Implementatie facilitaire contracten
- Implementatie nieuw contract drukwerk
- Ondersteunen en adviseren van de senior facilitair medewerker op het gebied van contractmanagement
- Ondersteunen en adviseren van de senior facilitair medewerker op het gebied van leveranciersmanagement
Functie eisen
Vereisten / knock-outcriteria
1. Afgeronde HBO- of WO-opleiding
2. Minimaal 3 jaar werkervaring in de afgelopen 6 jaar als projectleider
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 2 jaar ervaring in de afgelopen 6 jaar met contract- en leveranciersmanagement binnen facilitaire dienstverlening (20 punten)
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring in de afgelopen 6 jaar met de implementatie van facilitaire contracten (40 punten)
5. Minimaal 1 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar met werken in/voor een facilitaire regieorganisatie (30 punten)
6. Affiniteit met drukwerkcontract- of leveranciersmanagement, blijkend uit relevante werkervaring (10 punten)
Competenties
- Nauwkeurigheid
- Communicatief sterk, zowel verbaal als schriftelijk
- Verbindende manier van samenwerken
Extra informatie
- Standplaats
-
Hilversum
- Aanvraagnummer
- 1127
- Startdatum:
- 2017-09-11
- Verwachte einddatum
- 2018-03-11
- Aantal uur per week:
- 16
- Uurtarief
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 2017-08-31
- Contactpersoon Quest4:
- Wendy van Ooijen
Aanvullende informatie
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: dinsdag, woensdag en donderdag (nader overeen te komen).
Planning
De gesprekken bij de gemeente worden gehouden op 5 september van 12.30 uur tot 15.30 uur.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06-29985899. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het onderstaand aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2017-08-24 07:50:35