DevOps Implementatie coördinatoren met ServiceNow kennis | Utrecht

Sorry, deze opdracht voor DevOps Implementatie coördinatoren met ServiceNow kennis is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Utrecht
Aanvraagnummer:
A2023-766
Startdatum:
01-06-2023
Verwachte einddatum:
31-05-2024 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
38
Indicatie uurtarief:


n.o.t.k.


Sluitingsdatum aanvraag:
23-05-2023 12:00
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving DevOps Implementatie coördinatoren met ServiceNow kennis

Wij zijn namens het Ministerie van Defensie op zoek naar een DevOps Implementatie coördinatoren met ServiceNow kennis op basis van 38 uur.

Met de introductie van ServiceNow in het algemeen en de ServiceNow module FieldServiceManagement zal de werkwijze voor gebruikers van ServiceNow wijzigen. Het ImplementatieTeam (als onderdeel van het DevOpsTeam ServiceNow) ondersteund de  organisatie bij het implementeren van functionaliteit en bij het veranderen van de werkwijze, zodat de organisatiedoelen die gesteld zijn (verhogen klanttevredenheid, tijdige afhandeling incidenten en bestellingen, efficiëntere werkwijze) ook daadwerkelijk behaald gaan worden. De ondersteuning bestaat uit:

  • Opstellen van procedures en werkinstructies;
  • Maken van trainingsmateriaal;
  • Opleiden gebruikers;
  • Advisering mbt werkwijze verandering;
  • Ondersteuning van gebruikers.

Achtergrond:
De hoofdtaken DevOps ServiceNow:
ServiceNow ondersteund de uitvoering van de ITIL-processen binnen JIVC. Op dit moment worden de processen Service Desk en Incident Management, Change Management, Problem Management, Request Fulfillment, Catalog Management en Configuratie Management ondersteund en biedt ServiceNow ondersteuning bij het plannen van werkzaamheden door Field Engineers en bij de uitvoering van deze werkzaamheden. DevOps Team ServiceNow JIVC is verantwoordelijk voor:

  • Het uitvoeren van het Operationele Beheer van de diverse ServiceNow-omgevingen;
  • Het adviseren van de procesmanagers mbt de mogelijkheden van ServiceNow ter verbetering van de processen;
  • Het ondersteunen van de gebruikersorganisatie;
  • Het doorvoeren van functionele verbeteringen middels het configureren van de ServiceNow-omgeving;
  • Het i.o.v. de Agile Product Manager doorvoeren van innovaties middels het configureren van de ServiceNow-omgeving.

Organisatie:
JIVC: JIVC is een professionele IV/ICT-organisatie, die de Defensieonderdelen en andere klanten binnen de overheid faciliteert in het effectief en doelmatig kunnen (blijven) uitvoeren van hun taken. Als organisatie staat JIVC voor betrouwbare, beveiligde IV/ICT-diensten die marktconform zijn wat betreft techniek en prijs. Medewerkers binnen JIVC werken samen en delen kennis, vanuit het besef dat alleen op deze wijze de beste kwaliteit kan worden geleverd.

Eisen en wensen voor de functie DevOps Implementatie coördinatoren met ServiceNow kennis

Harde eisen:

  • Kandidaat heeft ServiceNow Administration Fundamentals (SNAF) aantoonbaar gevolgd;
  • Kandidaat heeft in cv aantoonbare ervaring met gebruikersondersteuning en/of gebruikersopleiden;
  • Kandidaat heeft minimaal een academische opleiding;
  • Kandidaat heeft in cv aantoonbare ervaring met het uitrollen/impelementeren van platformen ter ondersteuning van bedrijfsprocessen (5 Jaar);
  • Kandidaat heeft aantoonbare kennis van ITILv3 (Foundation) (kopie certificaat meesturen) (3 Jaar);
  • Kandidaat heeft in cv aantoonbare ervaring met het geven van trainingen (2 Jaar).

Wensen:

  • Kandidaat heeft bij voorkeur in cv aantoonbare werkervaring in Agile opdrachten;
  • Kandidaat heeft bij voorkeur in cv aantoonbare ervaring in organisaties waar ITIL ook in de praktijk toegepast wordt;
  • Kandidaat heeft bij voorkeur een SERVICENOW CERTIFIED IMPLEMENTATION SPECIALIST – FIELD SERVICE MANAGEMENT certificaat (kopie certificaat meesturen) Of in cv aantoonbaar twee of meer van onderstaande trainingen gevolgd: Field Service Management (FSM) Fundamentals; Field Service Management (FSM) Implementation; ServiceNow Platform Implementation.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2023-05-16 11:48:29

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden