Coördinator Documentaire Informatievoorziening | Amersfoort

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Amersfoort
Aanvraagnummer:
A2022-0482
Startdatum:
02-05-2022
Verwachte einddatum:
02-05-2023 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
19-04-2022 13:00
Contactpersoon Quest4:
Remco Blommesteijn
Telefoonnummer:
06-11355233

Functieomschrijving

Wij zijn voor een onderdeel van de Rijksdienst op zoek naar een Coördinator Documentaire Informatievoorziening op basis van 36 uur per week. 

De organisatie van de rijksdienst creëert en ontvangt veel informatie over monumenten, archeologie, kunst en cultuurlandschappen. Het behouden van deze informatie is randvoorwaardelijk om als organisatie van de Rijksdienst onze externe partners beter te kunnen adviseren maar ook om voor toekomstige generaties deze informatie te behouden. Openheid van zaken vereist een goede informatiehuishouding en -documentaire informatievoorziening. Binnende organisatie is daartoe in 2019 een nieuw document management systeem (DMS) geïmplementeerd. In de 2e fase willen we het gebruikersgemakverder vergroten en de in- en externe ontsluiting van informatie verbreden.

Als coördinator DIV ben je verantwoordelijk voor het beheer van het DMS, de doorontwikkeling en de verdere in gebruik name van onzedocumentaire informatievoorziening, het migreren en uitfaseren van de oude systemen. Je coördineert een team met I-adviseurs enapplicatiebeheerders. Jij zorgt er voor dat onze digitale omgeving toegankelijk is voor de gebruikers, zowel binnen de organisatie als voor onze externepartners.

En dat onze complexe informatiehuishouding op orde is en meegaat in de tijd.

Je werk bestaat onder andere uit:

  • (Architectuur)visie rondom informatiehuishouding;
  • Implementeren Record Management;
  • Aansluiten applicaties op DMS;
  • Doorontwikkeling DMS, onder andere Connected Workspaces en Search;
  • Ontsluiting van DMS content naar buiten;
  • Migratie van oa netwerkschijven naar DMS.

Achtergrond opdracht:
De organisatie sluit hierbij aan op het rijksbrede actieplan ‘Open op Orde’, geleid door de regeringscommissaris Informatiehuishouding. Het is een beweging waar bij de organisatie al jaren op ingezet wordt en nu extra aandacht voor is.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Prince 2 practitioner of vergelijkbaar, Scrum;
  • Bestuurlijke informatica;
  • Informatiemanagement: Afgeronde relevante HBO/WO opleiding (Diploma);
  • Je hebt kennis en ervaring met het implementeren van één of meerdere document management systemen in een( 5 jr ) overheidscontext;
  • Je hebt aanvullende kennis opgedaan in onder meer informatiemanagement, informatiebeveiliging, informatiedienstverlening en -management, documentbeheer en architectuur (methoden, modelleertechnieken, tools (3 jr.);
  • Je bent goed in het begeleiden van processen, kunt data analyseren en gedegen en heldere rapportages opleveren.( 5 jr );
  • Je hebt ervaring met projectmanagement en P&C-cycli,( 5 jr ).

Wensen:

  • Competenties: Stressbestendig; – Resultaat- en oplossingsgericht; – Samenwerkingsgericht; – Flexibel; – Planmatig;
  • Kennis en ervaring met implementatie van DMS’en, bij voorkeur met OpenText Content Server;
  • Ervaring met implementatie van ICT projecten duurzame opslag en archivering;
  • Kennis en werkervaring met Agile/Scrum methodiek in een DevOps omgeving;
  • Ervaring met JIRA en confluence;
  • Nederlandstalig;
  • Ervaring met werken in een middelgrote overheidsorganisatie.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Remco Blommesteijn bereikbaar op het nummer: 06-11355233. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2022-04-15 07:57:00

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden