Senior Contractmanager IT | Amstelveen
Functie omschrijving
Binnen CLM is een vacature ontstaan i.v.m. vertrek van een contractmanager. Voor continuïteit is het van groot belang tijdelijke capaciteit in te huren totdat de interne vacatures ingevuld zijn.
Als Contractmanager ben je onderdeel van de afdeling Business Support. Het doel van de afdeling Business Support is de condities te scheppen voor een zo optimaal mogelijke uitvoering van de taken en verantwoordelijkheden van IT. Daarnaast zijn er activiteiten die ervoor moeten zorgen het overzicht en inzicht over heel IT tot stand te brengen, advies op te stellen en daarover te rapporteren. Business Support bestaat uit de secties: Servicemanagement, Resourcemanagement, Projectmanagement, Contract- & Leveranciersmanagement en Quality Assurance.
Resultaatgebieden:
Als contractmanager zorg je voor optimale voorwaarden voor het verwerven, beheren en doen leveren van ICT-diensten en producten en het faciliteren van de gewenste samenwerking. Je sluit leverings-en dienstverleningscontracten en maakt hierover operationele afspraken. Jij bent degene die verantwoordelijk is voor de actualiteit van het contractdossier: het managen van het contract, opstellen en aanpassen van gerelateerde documentatie zoals SLA’s, DAP’s en DFA’s.
Als contractmanager monitor je continu de prestaties van de leverancier t.o.v. van de afgesproken service levels en stuur je bij daar waar nodig. Je bent verantwoordelijk voor de controle van facturen en betaalbaarstelling ervan. Je zorgt voor een optimale aansluiting tussen de vraag van de organisatie en aanbod van leveranciers.
Je adviseert zowel op operationeel, tactisch- als strategisch niveau over het inkoopproces.
Functie eisen
Minstens 5 jaar in vergelijkbare rol
Bedrijf-/organisatie gerelateerde competenties:
Belangrijkste competenties voor deze functie zijn: pro-activiteit, samenwerken, verandervermogen en klantgerichtheid. Ervaring met het uitvoeren van contractmanagement in (semi-overheids)organisaties is een vereiste. Kennis van Europese aanbestedingen is een pré. Kennis en ervaring van Purchase to Pay (P2P) oplossingen en implementaties een vereiste.
Opleiding/Kennis:
HBO+
Gedragscompetenties:
Pro-actief, integer, pragmatisch, commutatief, commercieel
Extra informatie
- Standplaats
-
Amstelveen
- Aanvraagnummer
- 1295
- Startdatum:
- 23-10-2017
- Verwachte einddatum
- 31-01-2018
- Aantal uur per week:
- 36
- Uurtarief
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 16-10-2017 12:00
- Contactpersoon Quest4:
- Winhold Bartelink
Aanvullende informatie
CV max 5 pagina’s en in het Nederlands
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: +31646129822. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het onderstaand aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2017-10-13 08:20:25