Senior consultant SAP CRM
Functie omschrijving
De afdeling Business Systemen maakt onderdeel uit van de IT organisatie van NS. Binnen de afdeling is Beheer Centrale Verkoop en Services verantwoordelijk voor functioneel applicatie- en productbeheer, incident- en problem management en configuratie- en gegevensbeheer van centrale systemen zoals de SAP-systemen, ns.nl en de systemen voor Klantenservice. Wij bieden een dynamische werkomgeving binnen een organisatie die altijd in beweging is.
Doel van de functie
Als SAP CRM consultant ben je verantwoordelijk voor het optimaliseren van een in 2015 opgeleverd proces. Het proces wordt geïnitieerd vanuit SAP CRM om vervolgens verdere acties en informatie rondom de financiële administratie uit te zetten naar zowel interne als externe partijen. Het betreft zowel de zakelijke als consumenten processen. Op dit moment hebben we te maken met een proces dat veel uitval genereerd. Deze uitval wordt nu handmatig gecorrigeerd. Het doel is om dit proces te optimaliseren zodat het aansluit bij klant en beheer acceptatiecriteria.
Doelen van de opdracht:
Optimalisatie proces op basis van klant en beheer acceptatiecriteria
Ketensturing inrichten (rollen, verantwoordelijkheden, afspraken met zowel interne- als externe partijen, rapportages en afstemmen en beschrijven beheer activiteiten)
Werkzaamheden
Je bent verantwoordelijk voor de invulling van de volgende activiteiten:
Uitval verminderen (afgestemd op beheeracceptatiecriteria)
Verbetervoorstellen aandragen en implementeren
Duidelijke keten- procesbeschrijving
Beheerders opleiden in het proces
Monitoring beheeractiviteiten
Ketenrapportage
Overig
Voor onze beheer- en projectwerkzaamheden werken we met tools als BAM, Jira, HPSM, SNow, Enterprise Architect
Functie eisen
Opleiding, Kennis en Werkervaring
Aantoonbare ervaring met het NS landschap
HBO opleiding met ICT of Bedrijfskundige component
Minimaal 8 jaar ervaring met SAP applicaties
Aantoonbare ervaring van financiële processen
Affiniteit optimalisatie van processen
Aantoonbare werkervaring systeem overstijgende processen
Kennis van OV Chipkaart processen is een pré
Ervaring in grote complexe organisaties/projecten
Gedrag, Vaardigheden/Competenties
Klantgericht
Analytisch vermogen
Communicatief sterk
Teamplayer
Spin in het web
Pannen en organiseren
Zelfsturend
Stressbestendig
Flexibel
Extra informatie
- Standplaats
-
Utrecht
- Aanvraagnummer
- 425
- Startdatum:
- 2016-11-15
- Verwachte einddatum
- 2017-05-31
- Aantal uur per week:
- 40
- Uurtarief
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 2016-10-19
- Contactpersoon Quest4:
- Wendy van Ooijen
Aanvullende informatie
Geplaatst op 2016-10-12 14:26:13