Senior consultant SAP CRM

Functie omschrijving

De afdeling Business Systemen maakt onderdeel uit van de IT organisatie van NS. Binnen de afdeling is Beheer Centrale Verkoop en Services verantwoordelijk voor functioneel applicatie- en productbeheer, incident- en problem management en configuratie- en gegevensbeheer van centrale systemen zoals de SAP-systemen, ns.nl en de systemen voor Klantenservice. Wij bieden een dynamische werkomgeving binnen een organisatie die altijd in beweging is.

Doel van de functie

Als SAP CRM consultant ben je verantwoordelijk voor het optimaliseren van een in 2015 opgeleverd proces. Het proces wordt geïnitieerd vanuit SAP CRM om vervolgens verdere acties en informatie rondom de financiële administratie uit te zetten naar zowel interne als externe partijen. Het betreft zowel de zakelijke als consumenten processen. Op dit moment hebben we te maken met een proces dat veel uitval genereerd. Deze uitval wordt nu handmatig gecorrigeerd. Het doel is om dit proces te optimaliseren zodat het aansluit bij klant en beheer acceptatiecriteria.

Doelen van de opdracht:
Optimalisatie proces op basis van klant en beheer acceptatiecriteria
Ketensturing inrichten (rollen, verantwoordelijkheden, afspraken met zowel interne- als externe partijen, rapportages en afstemmen en beschrijven beheer activiteiten)

Werkzaamheden

Je bent verantwoordelijk voor de invulling van de volgende activiteiten:
Uitval verminderen (afgestemd op beheeracceptatiecriteria)
Verbetervoorstellen aandragen en implementeren
Duidelijke keten- procesbeschrijving
Beheerders opleiden in het proces
Monitoring beheeractiviteiten
Ketenrapportage
Overig
Voor onze beheer- en projectwerkzaamheden werken we met tools als BAM, Jira, HPSM, SNow, Enterprise Architect

Functie eisen

Opleiding, Kennis en Werkervaring
Aantoonbare ervaring met het NS landschap
HBO opleiding met ICT of Bedrijfskundige component
Minimaal 8 jaar ervaring met SAP applicaties
Aantoonbare ervaring van financiële processen
Affiniteit optimalisatie van processen
Aantoonbare werkervaring systeem overstijgende processen
Kennis van OV Chipkaart processen is een pré
Ervaring in grote complexe organisaties/projecten

Gedrag, Vaardigheden/Competenties

Klantgericht
Analytisch vermogen
Communicatief sterk
Teamplayer
Spin in het web
Pannen en organiseren
Zelfsturend
Stressbestendig
Flexibel

Extra informatie

Standplaats

Utrecht
Aanvraagnummer
425
Startdatum:
2016-11-15
Verwachte einddatum
2017-05-31
Aantal uur per week:
40
Uurtarief
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
2016-10-19
Contactpersoon Quest4:
Wendy van Ooijen

Aanvullende informatie

Voor meer informatie over deze functie kunt u contact opnemen met Wendy van Ooijen Als u geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij u van harte uit een aanbieding te verzorgen via het onderstaand aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2016-10-12 14:26:13

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden