Consultant Kwaliteit – A0412378 | Gouda

Sorry, deze opdracht voor Consultant Kwaliteit – A0412378 is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Gouda
Aanvraagnummer:
A2024-571
Startdatum:
01-05-2024
Verwachte einddatum:
30-04-2025 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Indicatie uurtarief:


n.o.t.k.


Sluitingsdatum aanvraag:
17-04-2024 17:00
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Consultant Kwaliteit – A0412378

Opdrachtomschrijving

De QC Manager verricht werkzaamheden op het gebied van quality control. De werkzaamheden vinden plaats bij de Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) binnen het Programma EPD vernieuwing.

De prioriteit ligt voor de QC Manager EPD vernieuwing verder inrichten van risicomanagement en bij het erop toezien dat de op te leveren producten voldoen aan de specificaties (quality control) en het ondersteunen bij de uitvoering van de kwaliteitsaudits. De werkzaamheden van de QC Manager worden verricht onder de verantwoordelijkheid van de programmamanager EPD vernieuwing.

Taken Quality Control

Achtergrond

Het prgramma EPD vernieuwing DJI is een meerjarig, groot, complex en ingrijpend (ICT) programma met navenant grote (afbreuk-) risico’s. Dit DJI programma leidt tot werving, realisatie en implementatie van een integraal zorginformatiesysteem inclusief de bijbehorende bedrijfsprocessen, kaders en sturing. Na een gedegen voorbereidingsfase start per september 2023 de aanbesteding van de eerrste van in totaal 5 aanbestedingen.

Naast een programmateam bestaat het programma uit 3 projecten met expert teams met (zorg-) inhoudelijke kennis en ervaring.

Organisatie

De Directie Informatievoorziening (DI) bestaat uit de volgende onderdelen:

  1. CIO-Office De CIO-office is verantwoordelijk voor het stellen van kaders en de sturing hierop om ervoor te zorgen dat de informatievoorziening van de DJI kwalitatief hoogwaardig en toekomstbestendig is en blijft. Daarnaast heeft het een adviesfunctie ten aanzien van opdrachtgevers en de ambtelijke en politieke top;
  2. Informatiemanagement en Architectuur (IMA) De afdeling Informatiemanagement en Architectuur vertaalt de (functionele) vraag vanuit de DJI-organisatie naar efficiënte en effectieve IV-ondersteuning, initiatiert daartoe nieuwe projecten inclusief de voorbereiding van de besluitvorming in de Iboard en stelt domeinarchitecturen op in samenspraak met stakeholders en informatiemanagers;
  3. Functioneel Beheer en Dienstenmanagement (FBD) De afdeling Functioneel Beheer is verantwoordelijk voor het beheer van de informatievoorziening van DJI met focus op de gebruikersorganisatie. De afdeling Dienstenmanagement definiëert en onderhoudt het ICT-dienstenportfolio t.b.v. DJI door o.a. actief contractmanagement en leveranciersmanagement;
  4. Project Management en Implementatie (PMI) De afdeling Project Management en Implementatie is verantwoordelijk voor de beheersing én het projectmatig realiseren van wijzigingen en nieuwe oplossingen in de informatievoorziening conform standaard methodieken.

Eisen en wensen voor de functie Consultant Kwaliteit – A0412378

Harde eisen

  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal een afgeronde WO-opleiding;
  • De aangeboden kandidaat is gecertificeerd in ISO 27005 Risk Management;
  • De aangeboden kandidaat heeft werkervaring als kwaliteitsmanager (Quality Control) (3 jaar);
  • De aangeboden kandidaat heeft kennis van en ervaring met risicomanagement (5 jaar).

Wensen

  • De aangeboden kandidaat heeft kennis van en ervaring met Prince2 (Practitioner), IT Quality management, of soortgelijk;
  • De aangeboden kandidaat heeft kennis en inzicht in departementale/bestuurlijke organisaties;
  • De aangeboden kandidaat heeft kennis van en werkervaring in de zorg in het algemeen, DJI in het bijzonder.

Competenties

  • Klantgericht;
  • Verantwoordelijkheid;
  • Bestuurssensitiviteit en organisatiesensitiviteit;
  • Pragmatisch en flexibel;
  • Goede communicatieve en adviesvaardigheden.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 4 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats van maandag 22-04-2024 t/m woensdag 24-04-2024. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2024-04-16 07:07:52

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden