Business consultant | den Haag

Sorry, deze opdracht voor Business consultant is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Medior
Standplaats:

den Haag
Aanvraagnummer:
A2024-1154
Startdatum:
15-07-2024
Verwachte einddatum:
15-01-2025 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
24
Indicatie uurtarief:


n.o.t.k.


Sluitingsdatum aanvraag:
24-06-2024 09:00
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Business consultant

Opdrachtomschrijving
Het betreft projectondersteuning voor de coördinator innovatieprogramma veiligheid en ondermijning. De volgende werkzaamheden dienen te worden uitgevoerd: het opstellen van voorstellen voor innovatieprojecten, het leggen van contacten met bedrijfsleven en onderzoeksinstellingen, het uitvoeren van gerichte praktische onderzoeken (o.a. naar beschikbare oplossingen in binnen- en buitenland), het opstellen van rapportages/presentaties over de voortgang van de innovatieprojecten voor verschillende interne stakeholders, interne stakeholders management (delen van informatie, overzicht relevante stakeholders en gremia die periodiek geïnformeerd dienen te worden), brainstormsessies/werksessies met collega’s organiseren en begeleiden, ondersteunen in de implementatie van goedgekeurde innovatietrajecten (plaatsen van inkooporders, opstellen van offerteaanvragen voor leveranciers). Dit in samenwerking met de projectcoördinator ‘innovatie voor veiligheid en ondermijning’, de projectteams die gevormd gaan worden rondom de projecten en de leden van Team Innovatie.

Achtergrond
De innovatieboard en het Beraad hebben begin 2023 de thema’s ‘Ondermijning en veiligheid’ als strategische doelen gesteld waarop innovatie gevraagd wordt bij te dragen. Dit betekent dat we innovatie gaan ‘kantelen’ naar deze strategische doelen. Vanaf 2024 worden innovaties op deze thema’s uitgevoerd. Jaarlijks wordt de innovatieagenda herijkt.

Organisatie
De Directie Informatievoorziening (DI) bestaat uit de volgende onderdelen:
1. CIO-Office: De CIO-office is verantwoordelijk voor het stellen van kaders en de sturing hierop om ervoor te zorgen dat de informatievoorziening van de DJI kwalitatief hoogwaardig en toekomstbestendig is en blijft. Daarnaast heeft het een adviesfunctie ten aanzien van opdrachtgevers en de ambtelijke en politieke top.
2. Informatiemanagement en Architectuur (IMA): De afdeling Informatiemanagement en Architectuur vertaalt de (functionele) vraag vanuit de DJI-organisatie naar efficiënte en effectieve IV-ondersteuning, initieert daartoe nieuwe projecten inclusief de voorbereiding van de besluitvorming in de Iboard en stelt domeinarchitecturen op in samenspraak met stakeholders en informatiemanagers.
3. Functioneel Beheer en Dienstenmanagement (FBD): De afdeling Functioneel Beheer is verantwoordelijk voor het beheer van de informatievoorziening van DJI met focus op de gebruikersorganisatie. De afdeling Dienstenmanagement definieert en onderhoudt het ICT-dienstenportfolio t.b.v. DJI door o.a. actief contractmanagement en leveranciersmanagement.
4. Project Management en Implementatie (PMI): De afdeling Project Management en Implementatie is verantwoordelijk voor de beheersing én het projectmatig realiseren van wijzigingen en nieuwe oplossingen in de informatievoorziening conform standaard methodieken.

Eisen en wensen voor de functie Business consultant

Harde-eisen

  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal drie (3) jaar aantoonbare werkervaring binnen de (semi)overheid op het veiligheidsdomein
  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal drie (3) jaar aantoonbare werkervaring op operationeel en/of tactisch niveau
  • De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over een afgeronde HBO-opleiding
  • De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare werkervaring met project management en/of criminologie en/of forensisch onderzoek en/of innovatie en/of ICT.

Wensen

  • Kandidaat heeft ervaring in een werkdomein. Zoals Politie, jeugdreclasering, COA, luchtvaart enz.

Competenties

• Communiceren
• Analytisch
• Motiveren
• Structureren
• Organisatie-sensiviteit

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 4 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Vragen over transities: Je kan het beste je mails naar de inhuurdesk sturen ( Inhuurdesk.di@dji.minjus.nl )

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2024-06-18 11:36:40

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden