Senior Business Consultant aanbesteding ICT oplossingen | Utrecht
Functie omschrijving
NS Reizigers werkt aan de best mogelijke dienstverlening voor onze klanten. Daarmee dragen wij bij aan de mobiliteit, vitaliteit en leefbaarheid van Nederland. Wij zijn hét gezicht van NS en brengen dagelijks ruim één miljoen mensen naar hun bestemming: of het nu om werk of vrije tijd gaat, zoals een bezoekje aan familie, een leuk museum, een dagje strand of het bezichtigen van een mooie stad. Een goede dienstverlening vraagt om continue afstemming van alle mensen, middelen, activiteiten en techniek binnen ons bedrijf. Onze missie is telkens meer reizigers veilig, op tijd en comfortabel te vervoeren. En dat alles via aantrekkelijke, gastvrije stations, waar je behalve voor je treinreis ook voor allerhande extra service terecht kunt. Met circa 11.000 medewerkers, van machinist tot conducteur, van logistiek medewerkers tot marketeers op kantoor, met z’n allen proberen we hier dagelijks ons steentje aan bij te dragen.
Er moeten aanbestedingsdocumenten geleverd worden t.b.v. de aanschaf, installatie en beheer van – narrowcasting en selfservice middelen. de belangrijkste hiervan zijn:
– Request for Information document (incl bijlagen)
– Request for Proposal document (incl bijlagen, zoals gunningsleidraad etc).
Omschrijving werkzaamheden
Als Business Consultant ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren en leveren van inhoudelijke aanbestedingsdocumenten en ben je bezig met de volgende werkzaamheden en producten:
· Inventariseren en vastleggen van business requirements ten behoeve van een aanbestedingstraject
· Inventariseren en vastleggen van criteria die de omgeving aan de aan te schaffen apparatuur en diensten stelt.
· Voorbereiden, organiseren en uitwerken van workshops ten behoeve van afstemming tussen verschillende stakeholders / organisatie onderdelen
· Vertalen van de business requirements en omgevingseisen naar technisch/functionele criteria waarbij de inkoopstrategie gevolgd wordt
· Inventariseren van de markt voor betreffende IT middelen (voornamelijk audio-visuele en self service middelen)
· Opstellen van een programma van eisen en wensen
In deze functie zal je gaan samenwerken in het aanbestedingsteam waarin een projectleider, inkoper, productmanager, service level manager en uiteraard de business in vertegenwoordigd zijn. Tevens zal je met andere stakeholders samenwerken.
Functie eisen
Afgeronde HBO opleiding , een (informatie-) technische of technisch bedrijfskundige achtergrond is een pré
Affiniteit met (audiovisuele, Self Service) technieken binnen een retail omgeving
Ervaring met systeemintegratie van ICT (hardware / infra / architectuur)
Ervaring met aanbestedingstrajecten vanuit de vragende kant (overheid pré)
Ervaring met het werken in complexe en grote organisaties
Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
Gedrag, Vaardigheden/ Competenties
Aantoonbare werkervaring in grotere organisaties
Sociaal vaardig
Nieuwsgierig
Gedreven werkhouding
Extra informatie
- Standplaats
-
Utrecht
- Aanvraagnummer
- 1040
- Startdatum:
- 2017-07-17
- Verwachte einddatum
- 2017-11-17
- Aantal uur per week:
- 16
- Uurtarief
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 2017-07-04
- Contactpersoon Quest4:
- Wendy van Ooijen
Aanvullende informatie
CV max 7 pagina’s en in het Nederlands
De selectiegesprekken zullen op 10 juli plaatsvinden.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Wendy van Ooijen bereikbaar op het nummer: 06-29985899. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het onderstaand aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2017-06-29 15:40:18