Business Consultant – A0515382 | Gouda

Sorry, deze opdracht voor Business Consultant – A0515382 is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Gouda
Aanvraagnummer:
A2024-987
Startdatum:
01-08-2024
Verwachte einddatum:
30-07-2025 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Indicatie uurtarief:


n.o.t.k.


Sluitingsdatum aanvraag:
06-06-2024 17:00
Contactpersoon Quest4:
Fulko van der Meulen
Telefoonnummer:
06-53719004
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Business Consultant – A0515382

Opdrachtomschrijving
De Business Consultant valt onder de afdeling Projectenmanagement & Implementatie (PMI) binnen de Directie Informatievoorziening (DI). De dagelijkse aansturing vindt plaats door de projectleider van het integratieplatform en bij specifieke opdrachten onder directe aansturing van de Programmamanager. De Business Consultant maakt deel uit van het projectteam Integratieplatform en neemt tevens deel aan het Programmateamoverleg. Als Business Consultant ben je het geweten en de vraagbaak op het gebied van informatievoorziening en voor primaire- en ondersteunende processen. Daarbij is altijd een relatie met strategisch- beleid of doelstellingen. De Business Consultant adviseert in de rol van Product owner over de specifieke inrichting van het integratieplatform en EPD-systemen. De consultant ziet erop toe dat de integratie tussen applicaties en systemen conform de geldende principes wordt toegepast waarbij toekomstvastheid, wendbaarheid, geldende standaarden in het zorgdomein en beveiliging hoofdzaken zijn.
Op te leveren resultaten:

  • Use cases voor het inrichten en implementeren Integratieplatform.
  • Impactanalyses en adviezen;
  • Kostenramingen;
  • Planningen;

Achtergrond
Het programma EPD vernieuwing DJI is een meerjarig, groot, complex en ingrijpend (ICT) programma met navenant grote (afbreuk-) risico’s. Dit DJI programma leidt tot werving, realisatie en implementatie van een integraal zorginformatiesysteem inclusief de bijbehorende bedrijfsprocessen, kaders en sturing. Na een gedegen voorbereidingsfase start per juni 2023 de verwervingsfase.

Organisatie
De Directie Informatievoorziening (DI) bestaat uit de volgende onderdelen:
1. CIO-Office
De CIO-office is verantwoordelijk voor het stellen van kaders en de sturing hierop om ervoor te zorgen dat de informatievoorziening van de DJI kwalitatief hoogwaardig en toekomstbestendig is en blijft. Daarnaast heeft het een adviesfunctie ten aanzien van opdrachtgevers en de ambtelijke en politieke top;
2. Informatiemanagement en Architectuur (IMA)
De afdeling Informatiemanagement en Architectuur vertaalt de (functionele) vraag vanuit de DJI-organisatie naar efficiënte en effectieve IV-ondersteuning, initiatiert daartoe nieuwe projecten inclusief de voorbereiding van de besluitvorming in de Iboard en stelt domeinarchitecturen op in samenspraak met stakeholders en informatiemanagers;
3. Functioneel Beheer en Dienstenmanagement (FBD)
De afdeling Functioneel Beheer is verantwoordelijk voor het beheer van de informatievoorziening van DJI met focus op de gebruikersorganisatie. De afdeling Dienstenmanagement definiëert en onderhoudt het ICT-dienstenportfolio t.b.v. DJI door o.a. actief contractmanagement en leveranciersmanagement;
4. Project Management en Implementatie (PMI)
De afdeling Project Management en Implementatie is verantwoordelijk voor de beheersing én het projectmatig realiseren van wijzigingen en nieuwe oplossingen in de informatievoorziening conform standaard methodieken.

Eisen en wensen voor de functie Business Consultant – A0515382

Harde-eisen

  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal een volwaardig afgerond WO-opleiding;
  • De aangeboden kandidaat heeft een volwaardig Professional Product Owner I certificaat;
  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als business analist binnen de (semi) overheid;
  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als product owner.

Wensen

  • Kennis van- en ervaring in de justitiedomeinen is een pré;
  • Kennis van Rijks-identiteit beheer initiatieven is een pre.

Competenties

  • Scherp analyserend en kritisch vermogen;
  • Advies- en coachende vaardigheden;
  • (Vaktechnische) overtuigingskracht en uitgebreide kennis op het gebied van (zorg-) procesanalyse;
  • Organisatie sensitiviteit (gevoel voor verhoudingen).

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 4 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Extra standplaats: Den Haag, indien overleggen daar plaatsvinden.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Fulko van der Meulen bereikbaar op het nummer: 06-53719004. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2024-06-03 11:21:40

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden