Bestekschrijver | Utrecht

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Utrecht
Aanvraagnummer:
A2022-0318
Startdatum:
01-04-2022
Verwachte einddatum:
31-12-2022 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
24-36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
14-03-2022 07:00
Contactpersoon Quest4:
Remco Blommesteijn
Telefoonnummer:
06-11355233

Functieomschrijving

Wij zijn voor het Stichting Slachtofferhulp Nederland  op zoek naar een Bestekschrijver op basis van 24-36 uur per week. 

Vanuit de huidige situatie vast- en mobiele telefonie, zal onderzocht en uitgeschreven worden hoe de ideale situatie voor Slachtofferhulp Nederland vorm gegeven kan worden. Uiteraard is hiervoor veel technische kennis nodig op het gebied van Telecom, daarnaast verwachten we gedegen en brede kennis van de huidige én toekomstige Telecommarkt. Vanuit visie en kennis kun je samen met het team van Informatievoorziening een vertaling maken naar heldere eisen en uitdagende wensen, zodat leveranciers ons een passende, toekomstbestendige oplossing kunnen bieden die onze werkzaamheden volledig ondersteunt en faciliteert.

Van de kandidaat verwachten wij naast ruime kennis en ervaring, een pro-actieve, doortastende houding. Gericht op samenwerken, ondersteunen en uiteraard resultaat gericht. Deadlines moeten geborgd worden, zonder dat ingeleverd wordt op de kwaliteit van de inhoud. Creativiteit en ruime ervaring met aanbestedingen op gebied van ICT en Telecom zijn een pré.

Het opstellen van een programma van eisen en een passend bestek zijn voor jou kinderspel. Je bent onderzoekend, verdiept graag en kan alle informatie, kennis goed samenvatten en te adviseren. Je helicopterview is hierbij helpend.

Sluit je de opdracht succesvol af, dan kan het zijn dat we je vragen om de implementatie te verzorgen.

Gezien het feit dat bij een aanbesteding er verschillende periodes zijn waarin minder werk of juist meerwerk verricht moet worden (pieken en dalen), vragen wij hier een flexibele inzet van de kandidaat. Wij denken aan gemiddeld 24 uur en maximaal 36 uur per week, waarbij indien nodig, meer dan 36 uur per week gewerkt moet worden om deadlines te halen. Dit gebeurd altijd in overleg en is incidenteel.

Voor deze uitvraag is een maximum budget beschikbaar. We zullen ureninzet dan ook zorgvuldig bewaken en waarnodig (in overleg) inzet van uren afstemmen om zo optimaal resultaat te krijgen. 

Achtergrond opdracht:
Slachtofferhulp Nederland start 1 april met de voorbereidingen voor een Europese aanbesteding op het gebied van Telecom. Voor deze aanbesteding zoeken wij een projectleider en bestekschrijver die vanuit een ruime kennis en ervaring op het gebied van Telecom ons mee kan helpen om tot een goede uitvraag te komen, zodat we de best passende oplossing voor onze diensten kunnen sourcen. Afdeling Informatie

Voorziening (IV) is opdrachtgever, afdeling Inkoop begeleid procesmatig de Europese aanbesteding.

Organisatie:
Stichting Slachtofferhulp Nederland helpt slachtoffers, nabestaanden, betrokkenen en getuigen na een misdrijf, verkeersongeluk of calamiteit. Jaarlijks worden circa 220.000 slachtoffers offline ondersteund en 280.000 online geholpen. Stichting Slachtofferhulp Nederland streeft ernaar de materiële en immateriële schade waarmee slachtoffers worden geconfronteerd zo veel mogelijk te verhelpen, beperken en voorkomen.   Stichting Slachtofferhulp Nederland is een onafhankelijke stichting en wordt voornamelijk gefinancierd door het Ministerie van Justitie en Veiligheid. Daarnaast ontvangt de stichting financiële steun van het Fonds Slachtofferhulp, gemeentes of particulieren. Bij Stichting Slachtofferhulp Nederland zijn ca. 500 betaalde medewerkers, 1.000 vrijwilligers, 100 externen en 130 stagiaires actief op 25 locaties. Het landelijk kantoor is gesitueerd in Utrecht.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • HBO ICT en/of Telecommunicatie (3 jaar);
  • Minimaal 5 jaar ervaring met bestekken uitschrijven (bij voorkeur voor Europese aanbestedingen);
  • Ervaring met Inkoop I(V), om dit te toetsen, verzoeken wij je om 3 recente, succesvolle vergelijkbare opdrachten te benoemen (Referenties kunnen gecheckt worden);
  • Uitgebreide marktkennis van telecom en inkoopstrategieën;
  • Ervaring met werken bij een NGO of soortgelijke organisatie (1 jaar).

Wensen:

  • Competenties: doortastend, analytisch, samenwerken, heldere teksten kunnen schrijven, pro-actief, coördinerend en resultaatgericht, een echte teamplayer, werken binnen strakke deadlines;
  • Technisch inhoudelijk sterk en kan visie vertalen naar concrete eisen en wensen. Daarbij is het van belang dat er kennis is van vast-mobiel integratie, Klantcontact systemen en waakdienst applicaties;
  • Actuele en uitgebreide marktkennis op gebied van mogelijkheden Telecom (vaste/mobiele telefonie en alle (toekomstige mogelijkheden) die hieronder kunnen vallen) Aantoonbare ervaring in projectmanagement, bij voorkeur op gebied van Telecom;
  • Opleveren van succesvolle implementaties op Telecom gebied (ervaring met projectmanagement.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats op 16-18 maart. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Remco Blommesteijn bereikbaar op het nummer: 06-11355233. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2022-03-09 11:57:39

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden