Applicatiebeheerder | Den Haag

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Medior
Standplaats:

Den Haag
Aanvraagnummer:
A2022-0559
Startdatum:
06-06-2022
Verwachte einddatum:
30-11-2022 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
11-05-2022 07:00
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22

Functieomschrijving

Wij zijn voor SSC-ICT op zoek naar een Medior Applicatiebeheerder op basis van 36 uur per week.

De Applicatiebeheerder is verantwoordelijk voor het in bedrijf stellen en houden van applicaties op een zodanige wijze dat de klantenorganisatie tevreden is over het product en de geleverde ondersteuning. Hierbij wordt gebruikt gemaakt van ITIL-processen, zoals incident- problem- en changemanagement.

De volgende taken en resultaatgebieden worden onderkend:

  • Beheren van toegewezen applicaties, die gericht zijn op ondersteuning van bedrijfsprocessen en de bijbehorende gegevensverzamelingen (uitvoeren ochtendcontrole, oplossen calls, uitvoeren service requests);
  • Uitvoeren van testwerkzaamheden in geval van wijzigingen en onderhoud op de applicatie portfolio;
  • Het in beheer nemen van gewijzigde applicaties na applicatief onderhoud;
  • Zelfstandig verzorgen van 2e lijns ondersteuning;
  • Analyse van gelijksoortige incidenten en het aansturen/initiëren van trajecten die leiden tot structurele oplossingen;
  • Het verzorgen en onderhouden van documentatie voor applicaties, zoals impact analyses en ontwerpen;
  • Aansturen van externe leveranciers voor wat betreft incidenten (3e lijns ondersteuning).

Achtergrond opdracht:
Team Digitaal Werken bestaat uit bijna 20 collega’s en is een divers, zelfstandig, zeer collegiaal team en verzorgt de ontwikkeling en het technisch beheer van websites en webapplicaties binnen de Rijksoverheid. Voor het beheer wordt gebruik gemaakt van verschillende technologieën. Consignatiediensten , releasemanagement en deelname aan projecten vallen onder de verantwoordelijkheden van het beheer team. In samenwerking met de discipline’s binnen het SCC-ICT worden de webapplicaties en websites beschikbaar gesteld aan de klant en verder door ontwikkeld.

Organisatie:
Wij zijn SSC-ICT, het Shared Service Centrum ICT van en voor het rijk, onderdeel van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. We zijn een van de grootste fullservice ICT-dienstverleners binnen het rijk en servicen de gehele rijksdienst met onder meer rijksbrede IT-services. Ons shared service centrum ondersteunt meer dan 50.000 werkplekken en mobiele devices in Nederland en op 160 ambassadeposten over de gehele wereld. Daarnaast beheren en ontwikkelen we ruim 1000 applicaties, verzorgen housing en hosting in het state of the art overheidsdatacenter (ODC), bieden IT- diensten met extra hoge beveiligingsniveaus en voeren jaarlijks zo’n 260 ICT-projecten uit, waaronder internationale evenementen als het EU- voorzitterschap. Zo zorgen we dat ambtenaren hun belangrijke werk in dienst van de samenleving altijd, overal en veilig kunnen doen.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Microsoft Sharepoint gecertificeerd;
  • Microsoft Internet Information Server gecertificeerd;
  • Ervaring met Microsoft Internet Information Server ( 3 jr );
  • Ervaring met Microsoft Sharepoint ( 3 jr ).

Wensen:

  • Competenties: – Flexibel; – Klant- en resultaatgericht; – Proactief handelen; – Kan goed in teamverband werken; – Communicatief vaardig in Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Kofax kennis;
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Ervaring in werken bij (rijks) overheid en of vergelijkbare bij grote ICT organisaties;
  • Ervaring als Technisch Applicatiebeheer (3 jaar);
  • ITIL Foundation gecertificeerd is een pré;
  • Microsoft certified professionel (MCP) gecertificeerd is een pré.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats op donderdag 16 december tussen 09:00 – 12:00 uur. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

I.v.m. COVID-19 wordt er van uit huis gestart/gewerkt.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2022-05-09 11:59:20

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden