Adviseur informatiemanagement | Arnhem

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Arnhem
Aanvraagnummer:
A2022-0729
Startdatum:
01-07-2022
Verwachte einddatum:
31-12-2022 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
21-06-2022 07:00
Contactpersoon Quest4:
Remco Blommesteijn
Telefoonnummer:
06-11355233

Functieomschrijving

Wij zijn voor een eindklant op zoek naar een Adviseur informatiemanagement op basis van 36 uur per week. 

Ben jij thuis in de wereld van informatiemanagement? Heb jij ervaring in het begeleiden van informatievoorziening/ICT-trajecten die de doorontwikkeling van organisaties ondersteunen? Kan jij snel schakelen tussen verschillende vraagstukken en kan jij makkelijk als verbindende factor fungeren? Dan ben jij wellicht de adviseur informatiemanagement die wij zoeken.

Wie zijn wij?
De organisatie is een boeiende organisatie waar de hulpverlening voor Gelderland Midden samen komt; een hulpverleningsorganisatie voor brandweer en volksgezondheid. We blussen branden, reanimeren, vaccineren, werken aan het voorkomen van incidenten en doen nog veel meer voor de inwoners in onze regio. De opdracht wordt ondergebracht bij team informatievoorziening binnen afdeling I&I (informatievoorziening en ICT). Je rapporteert aan het afdelingshoofd I&I.

Wat ga je voor ons doen?

  • Als adviseur informatiemanagement ben je het aanspreekpunt voor afdelingshoofden, teamleiders en projectleiders voor (complexe) informatievraagstukken;
  • De sector Bedrijfsvoering en de crisisorganisatie zijn jouw aandachtsgebieden. Je adviseert en ondersteunt meerdere (lopende) projecten zoals aanbestedingen, implementaties van nieuwe applicaties en verbetertrajecten. Daarnaast ben je betrokken bij verschillende trajecten om de belangen vanuit het perspectief van informatiemanagement te behartigen en te borgen binnen de organisatie;
  • Je levert een actieve bijdrage door informatiemanagement vraagstukken te coördineren en te begeleiden;
  • Je analyseert werkprocessen en signaleert verbeteringen in relatie tot bestaande – en nieuwe informatiesystemen en houdt hierbij rekening met (digitale) archivering, privacy en informatiebeveiliging en vigerende wet- en regelgeving;
  • Ook neem je deel aan diverse (in- en externe) overleggen en ben je goed op de hoogte van de trends en ontwikkelingen op het gebied van informatiemanagement binnen het publieke domein. Op basis hiervan breng je jouw advies uit aan de belanghebbenden;
  • In samenwerking met de business, je collega adviseurs informatiemanagement, de architect(en), systeemeigenaren, adviseurs informatiebeveiliging, adviseur informatiebeheer en functioneel beheerders en andere stakeholder draag je actief bij aan beleidsvorming en ondersteun je bij de verbetering van informatie gestuurd werken.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Je beschikt over een academisch werk- en denkniveau op het gebied van informatievoorziening en hebt minstens vijf jaar relevante werkervaring. Werkervaring binnen de publieke gezondheid of bedrijfsvoering is een pré;
  • Je houdt ervan om met de organisatie op strategisch, tactisch en operationeel niveau mee te denken over de (verbetering van) bedrijfsprocessen;
  • Je beschikt over een sterk analytisch vermogen, gevoel voor verhoudingen en een sterke organisatiesensitiviteit waarbij je een goede balans weet te vinden tussen wenselijkheid en haalbaarheid;
  • Je bezit uitstekende sociale- en communicatieve vaardigheden;
  • Je bent pro-actief, samenwerkingsgericht, klant- en servicegericht en hebt een hands-on mentaliteit;
  • Je weet anderen te inspireren en de organisatie in beweging te krijgen.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Remco Blommesteijn bereikbaar op het nummer: 06-11355233. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2022-06-16 09:34:00

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden