Adviseur Informatiebeheer | Tiel

Sorry, deze opdracht voor Adviseur Informatiebeheer is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Tiel
Aanvraagnummer:
A2023-404
Startdatum:
17-04-2023
Verwachte einddatum:
16-10-2023 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
32 – 36
Indicatie uurtarief:


n.o.t.k.


Sluitingsdatum aanvraag:
31-03-2023 10:00
Contactpersoon Quest4:
Remco Blommesteijn
Telefoonnummer:
06-11355233
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Adviseur Informatiebeheer

Wij zijn namens onze klant op zoek naar een Adviseur Informatiebeheer op basis van 32 – 36 uur.

Je belangrijkste werkzaamheden
Jij bent hét aanspreekpunt voor collega’s met vragen en opmerkingen over het informatiebeheer binnen onze klant. Je hebt een proactieve houding en geeft je collega’s gevraagd en ongevraagd advies over hoe ze informatie het beste kunnen opslaan en registreren in de verschillende applicaties en op de netwerkschijf.

Zie je tijdens een kwaliteitscontrole mogelijke verbeteringen in werkwijzen of procedures? Dan ga jij als verbinder meteen in gesprek met collega’s van verschillende teams om tot een gezamenlijk gedragen verbetervoorstel te komen. Want jij voelt jezelf verantwoordelijk voor kwalitatief goed informatiebeheer en hebt oog voor ieders belangen. Maar ook voor actuele trends en ontwikkelingen én de vereisten die vanuit archiefwet- en regelgeving aan ons informatiebeheer worden gesteld. In dat kader beheer je dan ook het document structuurplan (DSP), handboek vervanging, selectielijst, pre-depot en de mappenstructuur op de netwerkschijf.

Bij onze klant zet jij je samen met ruim 220 andere collega’s in voor een prettige, veilige en duurzame leefomgeving. Dit doen we voor en samen met 8 gemeenten in de regio en de provincie. Dat doen we door vergunningverlening, toezicht en handhaving bij ondernemers, organisaties en inwoners. Maar we doen meer. We hebben veel kennis in huis en delen deze graag. Zo adviseren we de gemeenten en andere partijen o.a. over de leefomgeving, bouw, milieu, energie, archeologie, bodem, lucht en natuur. Ook houden we voor heel Gelderland toezicht op de afval- en grondstoffen ketens om milieucriminaliteit te voorkomen. We zijn een open en naar buitengerichte organisatie en zijn graag van meerwaarde.

Ons mooie en sfeervol ingerichte kantoor staat in Tiel, waar jij kunt parkeren voor de deur. Ook het treinstation is op loopafstand. Binnen het kantoor zijn er ruimten om te werken en te ontmoeten. Er is een goede, informele werksfeer en volop ruimte voor ontwikkeling en groei.

Jouw team
Binnen het team bedrijfsvoering werk je samen met enthousiaste en behulpzame collega’s, waardoor jij jezelf snel thuis zult voelen. Je krijgt veel vrijheid in hoe je je werk doet. Er is veel variatie in de werkzaamheden van jouw teamgenoten. Maar dat maakt het juist leuk. Je kunt rekenen op een goede en gezellige werksfeer met een glimlach.

Jijzelf
Jij bent onze adviseur informatiebeheer en een echte specialist. Je vindt het fijn dat je de vrijheid krijgt om zelf invulling te geven aan die functie. Het ene moment denk je met collega’s mee over hoe zij hun informatie het beste kunnen opslaan. Het andere moment maak je een werkinstructie of duik je in de nieuwe wetgeving. Zo draag jij samen met je collega’s bij aan een fijne, veilige en duurzame leefomgeving.

Eisen en wensen voor de functie Adviseur Informatiebeheer

Harde eisen:

  • Een relevante hbo- of wo-opleiding;
  • Kennis van archief wet- en regelgeving;
  • werkervaring op het gebied van digitaal zaakgericht werken en archiveren, bij voorkeur ook met een kwaliteitszorgsysteem;
  • Een beroepsaansprakelijkheidsverzekering met de minimale verkeringswaarde die overeenkomt met de totale opdrachtwaarde.

Wensen:

  • Werkervaring op het gebied van digitaal zaakgericht werken en archiveren, bij voorkeur ook met een kwaliteitszorgsysteem (40%);
  • Inzicht in de bedrijfs-en werkprocessen van een omgevingsdienst is een pré (40%);
  • Gevoel voor politieke, bestuurlijke verhoudingen (20%).

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Remco Blommesteijn bereikbaar op het nummer: 06-11355233. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2023-03-22 09:32:38

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden