Adviseur Bedrijfsvoering medior | Breda

Sorry, deze opdracht voor Adviseur Bedrijfsvoering medior is niet meer beschikbaar.

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Medior
Standplaats:

Breda
Aanvraagnummer:
A2024-923
Startdatum:
01-09-2024
Verwachte einddatum:
31-08-2025 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Indicatie uurtarief:


n.o.t.k.


Sluitingsdatum aanvraag:
05-06-2024 08:00
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22
Opdrachtgever:
Quest4

Functieomschrijving Adviseur Bedrijfsvoering medior

Opdrachtomschrijving
1. Bereidt voor en ontwikkelt bedrijfsvoering- en adviesproducten, door:

  • het uitvoeren van de inhoudelijke voorbereiding van het bedrijfsvoeringproces;
  • het ontwikkelen van alternatieven, oplossingsrichtingen en advies(deel)producten op basis van inhoudelijke analyses voor implementatie en uitvoering van producten, diensten en processen;
  • het leveren van een inhoudelijke, (coördinatie van) procesmatige en procedurele voorbereiding van besluitvorming;
  • het coördineren van procesmatige en procedurele implementatie van producten en diensten;
  • het leveren van een inhoudelijke bijdrage aan ontwikkeling van bedrijfsvoeringproducten, -diensten en -processen.

2. Evalueert en monitort bedrijfsvoeringprocessen en adviesproducten, door:

  • het leveren van een bijdrage aan de ontwikkeling van evaluaties en coördinatie van uitvoering evaluaties en monitoring en van bewaking van uitvoering bedrijfsvoeringprocessen;
  • het uitvoeren van onderzoeken en geven van inhoudelijk advies.

3. Neemt deel aan projecten, door:

  • het uitvoeren van (deel)projecten (voorbereiding, begeleiding en project-uitvoering);
  • het deelnemen aan (inter)departementale projecten op vakgebied.

Achtergrond
De inhuur gaat fungeren in de standaard BV van DMI/AMRO om het gat ontstaan door ondersteuning S4 HANA op te vullen en zal daarnaast meedraaien in de implementatie van S/4 HANA in de CLSK bedrijfsvoering.

Organisatie
De Afdeling Materieellogistieke Regelgeving & Ontwikkeling (AMRO) binnen Staf CLSK houdt zich bezig met de materieellogistieke regelgeving en de ontwikkeling hiervan. Sectie Regelgeving Ketenlogistiek (SRKL) en Sectie Regelgeving Systeemlogistiek (SRSL) zorgen dat toepasbare regelgeving voor onderhoud en logistiek beschikbaar is voor de gebruikers op de onderdelen. Daarnaast bevorderen ze dat de bedrijfsvoering en de IV-systemen in de luchtketen op elkaar worden en blijven afgestemd. Voor de implementatie van SAP is het cluster tijdelijk uitgebreid met een sectie ERP en projectcapaciteit. Telkens zijn de mogelijkheid bestaat dat de kandidaat na verloop van tijd voor vergelijkbare werkzaamheden in een ander project of context wordt ingezet. In beginsel streven wij er naar dat de standplaats in een dergelijk geval niet wijzigt. Gedurende het meedraaien in de standaard bedrijfsvoering van de afdeling AMRO alsmede de implementatiefase van S/4 HANA zullen geregeld werkbezoeken aan CLSK-onderdelen nodig zijn. Dit gebeurt op basis van behoefte vanuit de CLSK-onderdelen en andere Dienstonderdelen (DO’n). (CLSK: Leeuwarden/Volkel/Eindhoven/Nieuw-Millingen/Gilze-Rijen/De Kooij/Woensdrecht/Breda/Utrecht en voor andere DO’n zijn de locaties divers.

Eisen en wensen voor de functie Adviseur Bedrijfsvoering medior

Harde-eisen

  • Kanditaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding;
  • Kandidaat heeft minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met logistiek/techniek-kennisgebied binnen een overheidsorganisatie > 1000 FTE (2 jaar);
  • Kandidaat heeft tenminste 2 jaar aantoonbare werkervaring met SAP-implementatie binnen een overheidsorganisatie > 1000 FTE (2 jaar).

Wensen

  • Kandidaat heeft bij voorkeur 2 jaar werkervaring met SAP S/4HANA;
  • Kandidaat heeft bij voorkeur 2 jaar werkervaring met SAP (processen) binnen Defensie;
  • Kandidaat heeft bij voorkeur een afgeronde HBO-opleiding of hoger in de logistieke-/technische-/IT- en/of bedrijfskunde-richting.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats van 19 juni tot 26 juni 2024. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Offsite werken bespreekbaar: Ja, 3 dagen op locatie, 2 dagen thuis.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2024-05-28 11:52:23

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie

Maximum file size: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden