Adviseur/analist/procesbegeleider klantcontactmanagement | Groningen

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Groningen
Aanvraagnummer:
A2022-0565
Startdatum:
23-05-2022
Verwachte einddatum:
22-08-2022 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
13-05-2022 13:00
Contactpersoon Quest4:
Winhold Bartelink
Telefoonnummer:
06 – 46 12 98 22

Functieomschrijving

Wij zijn voor het Agentschap Telecom op zoek naar een Adviseur/analist/procesbegeleider klantcontactmanagement op basis van 36 uur per week. 

Voor het klant conctact centrum van het Agentschap Telecom zoeken wij een Adviseur Klantcontact centrum, die volgende werkzaamheden als onderdeel van het Veranderprogramma/versterken klantcontact gaat oppakken:

  • Concrete verbeteringen in de klantreizen/ ketenprocessen. Met klantreis management (ofwel Customer Journey Management) worden de verbeterpunten in het (ICT) proces inzichtelijk gemaakt (vanuit de beleving van de klant) en kunnen er gericht verbeteringen doorgevoerd worden in de processen. Doel van deze verbeteringen in het proces is een efficientere dienstverlening en een meer positieve klantbeleving;
  • De organisatie leren om kortcyclisch verbeteringen door te voeren in de processen. Met kleine stapjes concreet vooruit;
  • Betrekken van andere organisatie onderdelen bij CJM en zo meer begrip voor de belevingen van de klant tot stand te brengen, waardoor het ook daar makkelijker wordt om klantgerichte verbeteringen door te voeren;
  • De professionalisering van klant signaalmanagement, en te adviseren over de benodigde tooling, zodat de organisatie meer te weten komt over de klant. Ook dit kan gebruikt worden om concrete verbeteringen aan te brengen in de processen;
  • Het verbeteren van kennis, informatie en inzicht in de ervaring van onze klant ten opzichte van de dienstverlening van AT en het inrichten van digitale kanalen om de klantbeleving te peilen.

Achtergrond opdracht:
De achtergrond van de opdracht is het afronden van een aantal onderdelen van het deelproject “versterken klantcontact” van het verbeterprogramma, het IT -platform rijkszaak zoveel mogelijk aanpassen aan de gebruikers wensen van het KCC en deelnemen aan de werkgroep communicatie voor de voorbereiding van de nieuwe taak van AT (afbouw salderingsregeling). Duur is drie maanden omdat het ter overbrugging van de periode is waarin geworven gaat worden voor een structurele ambtelijke invulling van de functie.

Organisatie:
Agentschap Telecom houdt Nederland veilig verbonden. We zijn toezichthouder, uitvoerder en autoriteit, met een positie middenin het digitale domein. En binnen dit domein gaan veranderingen snel. De impact van digitalisering en telecommunicatie is enorm. Gelukkig hebben we in ons land geweldige netwerken: snel, betrouwbaar en overal bereikbaar. En dat moet natuurlijk zo blijven.

Agentschap Telecom zorgt daarvoor. Samen met bijna 400 medewerkers houden we ons bezig met het verdelen van frequenties die hiervoor nodig zijn, kijken we of graafwerkzaamheden in Nederland veilig verlopen en we checken of apparatuur aan de eisen voldoet, zodat het geen storingen veroorzaakt. Daarnaast zetten we ook in op andere gave dossiers, zoals 5G, artificial intelligence, cyberveiligheid en ruimtevaart. We zorgen ervoor dat netwerken in Nederland betrouwbaar, beschikbaar en veilig zijn. Zo maken we ons land ook digitaal weerbaar. Want de gevolgen van telecomuitval zijn enorm: het openbaar vervoer komt stil te liggen, hulpdiensten kunnen hun werk niet doen en de hartbewaking in ziekenhuizen valt uit. Maar ook moet iedereen veilig online zaken kunnen regelen en kunnen vertrouwen op de beschikbaarheid, waar je ook bent.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • HBO/WO;
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring met klantinformatie-systemen;
  • Je hebt aantoonbare werkervaring met klantprocessen, specifiek het in beeld brengen van klantreizen bij (rijks) overheid.

Wensen:

  • Competenties: Analytisch vermogen, samenwerken, resultaatgerichtheid, klantgerichtheid, flexibiliteit;
  • Kennis van IT die gebruikt wordt voor dienstverlening aan burgers en ondernemers;
  • Kennis van de mogelijkheden van data in dergelijke processen;
  • Kennis van “klantreizen” en hoe deze kunnen worden gebruikt om processen te verbeteren.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden zo spoedig mogelijk plaats. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: 06 – 46 12 98 22. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2022-05-10 13:36:16

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden