Accountmanager 2 FTE | Gouda
Functie omschrijving
Accountmanager is verantwoordelijk voor het acquireren van nieuwe klanten als voor het binnenhalen van nieuwe opdrachten bij bestaande klanten. Je verkent de businessvraagstukken bij klanten en bent een partner voor jouw klanten in het vinden van inventieve ICT oplossingen. Je bent het primaire aanspreekpunt voor de klant en kunt op zowel tactisch als strategisch niveau het gesprek voeren met klanten. Om dit allemaal goed te kunnen uitvoeren stel je accountplannen op, realiseer je deze en rapporteer je over behaalde resultaten.
In samenwerking met inhoudelijke specialisten zorg je voor heldere offertes en draag je zorg voor het goed beleggen van de opdrachten in de organisatie. Na afspraken met jouw klant over nieuwe dienstverlening zorg je, samen met servicemanagement, dat deze afspraken worden vastgelegd in een overeenkomst. Klanttevredenheid staat hoog in het vaandel; daar heb je als accountmanager een belangrijke rol in. Het is daarom van belang dat je in het gehele proces de klanteninformatie goed vastlegt in een CRM-tool. Je bent de verbindende schakel tussen projecten, servicemanagement, bedrijfsvoering en het managementteam. Je informeert en adviseert het managementteam en de algemeen directeur bij sales-trajecten.
Functie eisen
- Minimaal HBO/WO werk- en denkniveau, met een specialisatie in accountmanagement/marketing.
- Minimaal 5 jaar ervaring in een adviserende commerciële rol in een ICT-omgeving, bij voorkeur de (Rijks)overheid.
- onsultancy vaardigheden en kennis van ITIL, BISL en PRINCE II zijn een pré.
- Het is verder belangrijk dat je je thuis voelt in een grote, complexe Organisatie. Je weet er makkelijk je weg te vinden en je brengt jezelf snel op de hoogte van de manier van besluitvorming op politiek en bestuurlijk niveau.
- Je bent vanzelfsprekend een gesprekspartner op tactisch en strategisch niveau.
- Affiniteit met IT en de overheid.
- Proactieve, resultaat- en klantgerichte persoonlijkheid zijn.
- Zelfstandig, maar ook weer geen ‘Einzelgânger.
- De competenties die bij deze functie horen zijn: analyseren, creativiteit, netwerken, omgevingsbewustzijn, overtuigingskracht en oplossingsgericht.
Extra informatie
- Standplaats
-
Gouda
- Aanvraagnummer
- 1394
- Startdatum:
- 01-12-2017
- Verwachte einddatum
- 28-02-2018
- Aantal uur per week:
- 36
- Uurtarief
- n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 07-11-2017 13:00
- Contactpersoon Quest4:
- Winhold Bartelink
Aanvullende informatie
- communicatief
- politiek sensitief
- commercieel
- klantgericht
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Winhold Bartelink bereikbaar op het nummer: +31646129822. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2017-11-03 10:49:06