2e lijns Servicedeskmedewerker IT | Amsterdam
Sorry, deze opdracht voor 2e lijns Servicedeskmedewerker IT is niet meer beschikbaar.
Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.
En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.
- Werkniveau:
- Senior
- Standplaats:
-
Amsterdam
- Aanvraagnummer:
- A2023-1394
- Startdatum:
- 06-11-2023
- Verwachte einddatum:
- 06-05-2024 met optie tot verlenging
- Aantal uur per week:
- 36
- Indicatie uurtarief:
n.o.t.k.
- Sluitingsdatum aanvraag:
- 24-10-2023 09:00
- Contactpersoon Quest4:
- Fulko van der Meulen
- Telefoonnummer:
- 06-53719004
- Opdrachtgever:
- Quest4
Functieomschrijving 2e lijns Servicedeskmedewerker IT
Wij zijn namens onze klant op zoek naar een 2e lijns Servicedeskmedewerker IT op basis van 36 uur.
Als 2de lijns Servicedeskmedewerker kom jij te werken binnen het team Customer Service, welke deel uit maakt van de Solution Werkplek. Jij zorgt voor een adequate aanmelding, registratie, afhandeling en oplossing van de diverse meldingen die via Topdesk binnenkomen. We werken aan snel resultaat en continu verbeteren. Een uitdagende en ambitieuze omgeving waar ook ruimte is voor jouw nieuwe ideeën. Dit ga je doen:
- Het aannemen, analyseren, opvolgen en bijwerken van incidenten, (aan)vragen en serviceverzoeken van interne eindgebruikers en de registratie hiervan
- Het inspoelen, klaarmaken, uitgeven en innemen van devices
- Het aanvullen en up to date houden van het kennissysteem en handleidingen
- Het ondersteunen van collega’s ten aanzien van applicaties en gebruik van devices. Dit kan remote, bij de servicebalie of op de betreffende locatie
- Schakelen met collega IT-specialisten of externe partijen, zoals leveranciers
- Het meewerken aan een continue verbetering van processen
Afdeling:
De IT organisatie van de klant is onderverdeeld in een hoofdafdeling Infrastructuur en Werkplek met 2 afdelingen Infrastructuur en Werkplek. Werkplek is verantwoordelijk voor het leveren van de digitale werkplek aan de medewerkers van de klant met als doelstelling: Iedereen kan altijd en overal werken”. Binnen de gehele digitalisering wordt Agile gewerkt. Dit is zowel Scrum als Kanban. Werkplek is verantwoordelijk voor het leveren van de digitale werkplek aan alle (circa 2000) medewerkers van de klant. Het team Werkplek bestaat uit 3 teams: Customer Service, Support en Desktop. Dit zijn in totaal 34 FTE. Team Customer Service 1 van deze 3 teams. Het team Service Werkplek is verantwoordelijk voor de juiste en veilige werking van de klant devices, die worden gebruikt door collega’s. Denk hierbij aan laptops, mobiele telefoons, thin clients, dockingstations, (non)multifunctionals en narrowcastingsystemen. Collega’s worden ondersteund in het gebruik door het oplossen van storingen en afhandelen van verzoeken. Het team Customer Support is o.a. verantwoordelijk voor alle decentrale hardware binnen de klant. Het team Customer Desktop is verantwoordelijk voor het leveren van de werkplek, het mobile device management, het packagen van applicaties en de 3e lijns servicedeskvragen. Naast een VDI werkplek gebaseerd op VMware Horizon wordt er ook gebruik gemaakt van laptops en fysieke desktops op basis van Windows 10. De laptops worden beheerd door Microsoft Intune, AVD, AD, Ivanti Automation en Workspace Control (Voorheen RES).
Eisen en wensen voor de functie 2e lijns Servicedeskmedewerker IT
Harde eisen:
- Minimaal 1,5 jaar ervaring met werken op een ICT servicedesk;
- Afgeronde ICT-opleiding MBO niveau 4 óf afgeronde MBO niveau 3 opleiding + aanvullende ICT certificering;
- Ervaring met vastleggen en delen van kennis; bijvoorbeeld door het opstellen rapportages en door het werken en maken van kennisitems;
- Aantoonbare ervaring met afhandeling van ICT incidenten en wijzigingen;
- ITIL- V4 Foundation gecertificeerd;
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Competenties: Jij hebt een groot probleemoplossend vermogen, bent flexibel en je hebt een praktische instelling. Je bent accuraat, communicatief vaardig en schrijft gemakkelijk. Je weet je weg te vinden in een complexe organisatie en je bent niet snel gek te krijgen en je weet wat er speelt op IT gebied.
- Alleen kandidaten die in loondienst zijn komen in aanmerking voor deze opdracht. Ben jij ZZP’er informeer dan naar onze mogelijkheden.
Wensen:
- Ervaring met Topdesk (30p)(0 tot 1 jaar, 1 t/m 2 jaar, 3 tot 5 jaar, 5 + jaar);
- Ervaring bij een overheid (20p)(0 tot 1 jaar, 1 t/m 2 jaar, 3 tot 5 jaar, 5 + jaar);
- Je hebt minimaal 1 jaar ervaring met Agile/scrum werken (20p);
- MD-100 en/of MD-101/MD-102: Windows Client gecertificeerd (30p);
Aanvullende informatie
Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.
De selectiegesprekken vinden plaats op 31 oktober 2023 – 10:30 uur – 11:30 uur. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Fulko van der Meulen bereikbaar op het nummer: 06-53719004. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.
Geplaatst op 2023-10-12 09:23:51