2de lijns Servicedesk Expert | Amsterdam

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Senior
Standplaats:

Amsterdam
Aanvraagnummer:
A2022-0667
Startdatum:
27-06-2022
Verwachte einddatum:
24-12-2022 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
36
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
10-06-2022 12:00
Contactpersoon Quest4:
Marco Buitenhuis
Telefoonnummer:
06-29602668

Functieomschrijving

Wij zijn voor onze eindklant op zoek naar een 2de lijns Servicedesk Expert op basis van 36 uur per week. 

Als 2de lijns Servicedesk expert kom jij te werken in het team Customer Service, welke deel uit maakt van de afdeling Digital Workplace. Een deel van het team zorgt voor een adequate aanmelding, registratie, afhandeling en oplossing van de diverse verzoeken die via Topdesk binnenkomen. Hoewel dit ook tot jouw werkzaamheden behoort, zal jouw focus voornamelijk liggen op het beheer van MFP’s, IGEL devices en TDM Signage narrowcasting systemen. Wij werken aan snel resultaat en willen continu verbeteren. Een uitdagende en ambitieuze omgeving waar ook ruimte is voor jouw nieuwe ideeën.

Dit ga je doen:

  • Het professionaliseren en planmatig uitvoeren van het beheer rondom (non)multifunctionals, IGEL en TDM narrowcastingsystemen en beheerplannen opstellen;
  • Het aannemen, analyseren, opvolgen en bijwerken van incidenten en serviceverzoeken van eindgebruikers;
  • Het aanvullen en up-to-date houden van het kennissysteem en handleidingen;
  • Het ondersteunen van collega’s ten aanzien van applicaties en gebruik van devices. Dit kan remote, bij de servicebalie of op de betreffende locatie;
  • Schakelen met collega IT-professionals en leveranciers;
  • Het meewerken aan een continue verbetering van processen.

Beschrijving afdeling/team:
De IT organisatie van Waternet is onderverdeeld in 3 Solutions: Cloud, Internet of Things en Digital Workplace.

Solution Digital Workplace is verantwoordelijk voor het leveren van de digitale werkplek aan 2000 collega’s van Waternet, met als doelstelling: “Iedereen kan altijd en overal werken”. Binnen de gehele digitalisering wordt Agile gewerkt, dit is zowel Scrum als Kanban.

Solution Digital Workplace bestaat 34 FTE, verdeeld over 3 teams:

  • Customer Service;
  • Customer Support;
  • Customer Desktop.

Team Customer Service is verantwoordelijk voor de juiste en veilige werking van Waternet devices, die worden gebruikt door collega’s. Denk hierbij aan laptops, mobiele telefoons, thin clients, (non)multifunctionals en narrowcastingsystemen. Collega’s worden ondersteund in het gebruik door het oplossen van storingen en afhandelen van verzoeken.

Team Customer Support is o.a. verantwoordelijk voor het lifecycle management van decentrale hardware binnen Waternet. Team Customer Desktop bestaat uit technisch specialisten op het gebied van Intune, Cloud Managed werkplekken, VDI, Mobile Device Management, Windows 10 en functioneel beheer van enkele applicaties.

Eisen en wensen voor de functie

Harde eisen:

  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring op een 2 de lijn ITservicedesk in de afgelopen 5 jaar;
  • Afgeronde ICT-opleiding, minimaal MBO niveau 4;
  • MD-101: Managing Modern Desktops gecertificeerd;
  • Je hebt aantoonbare ervaring met het inrichten van beheer en het opstellen van beheerplannen, vastleggen en delen van kennis bijvoorbeeld door het opstellen rapportages en door het werken en maken van kennisitems;
  • ITIL Foundation V3 gecertificeerd;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je hebt minimaal 1 jaar ervaring met Agile/scrum werken;
  • De kandidaat dient te beschikken over de volgende competenties: Jij hebt een groot probleemoplossend vermogen, gaat planmatig te werk, bent flexibel en je hebt een praktische instelling. Je bent accuraat, communicatief vaardig en schrijft gemakkelijk. Je weet je weg te vinden in een complexe organisatie en je bent niet snel gek te krijgen en je weet wat er speelt op IT gebied. Deze competenties worden getest in een gesprek.

Wensen:

  • Ervaring met Topdesk. Geef aan hoeveel jaar ervaring je hebt;
  • Ervaring bij een overheid. Geef aan hoeveel jaar ervaring je hebt;
  • Ervaring met Azure devops.

Aanvullende informatie

Opmaak cv: in het Nederlands, in Word en maximaal 5 pagina’s.

De selectiegesprekken vinden plaats op 17 juni 2022 – 10:30 uur – 12:00 uur. Als je hiervoor wordt uitgenodigd, zorg dan dat je beschikbaar bent.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marco Buitenhuis bereikbaar op het nummer: 06-29602668. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2022-06-01 12:42:47

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden