1e Lijn Gebruikersondersteuning | Assen

Sorry, deze opdracht is niet meer beschikbaar

Bekijk hier alle beschikbare opdrachten en vacatures.

En, als je niets wilt missen: maak een gepersonaliseerde Job Alert aan. Daarmee ontvang je opdrachten binnen jouw expertise automatisch in je mailbox.

Maak Job Alert aan

Werkniveau:
Medior
Standplaats:

Assen
Aanvraagnummer:
A2022-1137
Startdatum:
15-12-2022
Verwachte einddatum:
31-03-2023 met optie tot verlenging
Aantal uur per week:
40
Uurtarief:
n.o.t.k.
Sluitingsdatum aanvraag:
09-11-2022 08:00
Contactpersoon Quest4:
Martin Notmeijer
Telefoonnummer:
+31 6 29040901

Functieomschrijving 1e Lijn Gebruikersondersteuning

We zijn voor Dictu op zoek naar een Servicedesk medewerker voor de locatie Assen op basis van 40 uur in de week.

De 1e lijns medewerker gebruikersondersteuning (servicedesk/helpdesk) geeft – meestal telefonisch, maar ook via emailondersteuning aan gebruikers die vragen hebben op het gebied van IV en is het 1e aanspreekpunt bij het oplossen van storingen, problemen, etc. in de informatievoorziening. Je registreert de vragen/of meldingen van incidenten en biedt ook vaak oplossingen hiervoor. Lukt dat niet, dan wordt de het incident doorgezet naar de 2e lijns (technisch support, applicatiebeheer etc.), maar de coördinatie blijft bij de 1e lijns medewerker die bewaakt dat incidenten conform de SLA worden afgehandeld. Bij een service/helpdesk kunnen veel meer taken worden belegd, al naar gelang de grootte van de organisatie. Dat kan bijvoorbeeld zijn: het identificeren van problemen, het coördineren van wijzigingen, het registreren van gebruikers, het instellen van autorisaties, etc.

Achtergrond opdracht

Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie Werkplekomgevingen ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het ministerie ven Economische Zaken. Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 18.000 medewerkers. Deze functie is op de back office. Maximale reistijd 1,5 uur.

Organisatie:

DICTU levert ICT en digitale diensten voor EZK en een aantal andere ministeries. Ze zet haar kennis en ervaring in om de beleids- en organisatiedoelen van haar opdrachtgevers optimaal te ondersteunen. Daarbij speelt ze in op de nieuwste technologische ontwikkelingen, zoals de Cloud. Ook borgt ze een hoogwaardige beveiliging van de gegevens die ze technisch beheert en bewaart.

Eisen en wensen voor de functie 1e Lijn Gebruikersondersteuning

Aanvullende informatie

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Martin Notmeijer bereikbaar op het nummer: +31 6 29040901. Als je geïnteresseerd bent in de functie nodigen wij je van harte uit een aanbieding te verzorgen via het aanbiedingsformulier.

Geplaatst op 2022-11-04 14:58:29

Opdracht delen

Past de opdracht (nu even) niet bij je, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel hem gerust! ????



Status : Gesloten

Reageer


Aanmelden voor functie
Maximale uploadgrootte: 5MB

‘Ik kan ze aanbevelen als aangename en zeer correcte recruiters’

Eric Reitmaier – Support engineer Mobile Viewpoint

‘Jullie laten zien wat de meerwaarde van een bureau kan zijn’

Kandidaat voor de functie Senior Migratie Manager bij de overheid 

‘Altijd een snel en duidelijk antwoord op mijn vragen’

Jan Versluijs, HR professional

‘Nog nooit zo’n gedegen voorbereiding doorlopen’

Kandidaat voor de functie Senior Ketenbeheerder bij de overheid 

‘Fijne werkgever met oog voor de medewerker’

Bianca Ashruf (Logius)

Ontvang opdrachten in je mailbox

Job Alert maken

Meld je aan voor onze talentpool

CV aanbieden